middagsmeny md bakst…beer flag Oslo tons of Rock: Brütal pilsner.. og innimellom så må man bare prøve

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har jeg fått konsumert frukost og koser meg med kaffe, blogg og Ellen DeGenres show på TV.
Og tårene triller…
Tårene triller jo av ingenting nesten…
Men rørende med gjenforeninger og bla bla og
showet til DeGeneres er så herlig varmt og morsomt!

 

Anyway…

 

 

I bloggverden er det slik denne lørdagen:

 

Plass nr. 25 = LAILAS MAT
Middagsmeny med bakst veke 44

 

Plass nr. 55 = LASSEL
Beer flag Oslo tons of Rock: Brütal Pilsner

 

og

 

Plass nr. 100 = LENE ELISABETH
Innimellom så må man bare prøve

 

Det er herlig å kunne google seg frem til middagstips når man ikke har peiling på hva menyen skal bestå av noen dager…

 

Utelivet og pils.
Det er ikke mye uteliv hverken for meg eller egentlig i Norge og ellers i verden?
Iallefall ikke for meg…
Og pils liker jeg sånn der… selv om alkoholfritt er godt til mat!
Det er tøffe tider for utelivsbransjen, det er helt sikkert.
Ingen tvil om det…

 

Pusse opp.
Det er SÅ herlig når man er ferdig!
Men, gøy å planlegge og ikke alltid like gøy midt i alt rotet.
Men, det som er gjort er gjort, og så kan man nyte det nye 🙂

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

2 kommentarer
    1. Jeg er nok ikke så flink til å prøve ny middagsmat, men – innimellom….! Øl – vel, nei takk! Og oppussing ligger jeg i startgropa med – det ene barnerommet skal bli gjesterom! Denne uka har jeg tømt alt, og prøver å kvitte meg med noen møbler som ikke trengs lenger….! Fant forresten ut at Lene Elisabeth bor her i Larvik – men ho er ukjent for meg! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg