min ønskeliste hos Ellos… invisalign 5 ĂĽr etter… og nĂĽr postmannen ringer pĂĽ to ganger…

Reklame | TV3

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund, som sü mange andre stunder, er det mørkt ute.
Jeg ser lysa pĂĽ treet mitt ute, fra der jeg sitter i stua.
Katten ligger i kjelleren sammenkrøllet i hundesenga til Leia, og Leia ligger sammenkrøllet pü gulvet i nÌrheten av meg.
På TV3 er det julefilm….
Koselige julefilmer nĂĽ fremover!

Første søndag i advent 🙂

 

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = SMABARNSFORELDRE
Min ønskeliste hos Ellos

 

 

Plass nr. 55 = ANDREA BADENDYCK
Invisalign: 5 ĂĽr etter

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = NINA UTEN FILTER
NĂĽr postmannen ringer pĂĽ to ganger..

 

 

Jeg elsker julegaver, men har ingen ønskeliste fra hverken Ellos eller andre steder.
Slik det er i dag sü kan man jo kjøpe det man trenger, uansett, hele tiden selv.
Men selvfølgelig er det ting man ønsker…
Jeg ønsker meg “plisse-gardiner” til jul.
Slike plisserte man skrur fast i vinduet som kan draes ned for å holde sola ute av og til når den er på sitt varmeste, slik for å beskytte møbler…. ja for jeg har ikke gardiner… 🙂  Og “plissegardiner” er på min ønskelliste og jeg tror jeg får de også!

 

 

Invisalign………… usynlig tannregulering for de som trenger det.

 

 

Når postmannen ringer på to ganger ble det plutselig som i en krim-film…  hehehe
Her er det ikke mange postmenn som ringer pĂĽ, for hentemelding kommer pĂĽ mobilen og pakkene hentes pĂĽ posten.
Men av og til er de så store disse pakkene at postbilen tuter utenfor huset 😀

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggere #blogglisten

6 kommentarer
    1. Ja, det er fortsatt mye vi ønsker selv om vi har nesten alt:)
      Det som er fint er at det meste kan vi kjøpe selv:)
      Ønsker deg en god dag:)

    2. Heldigvis kan jeg ønske meg bittelitt til jul……! Er ikke alt jeg bare kjøper….. tannregulering er vel litt seint nĂĽ?….. og pakker mĂĽ jeg nok hente pĂĽ butikken her borte….😉😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg