mitt lille kjøkken

 

KJØKKENBØNN

 

Gud, velsign mitt lille kjøkken,

jeg elsker alle dets kroker.

Velsign meg når jeg gjør mitt arbeid,

vasker, baker og koker.

Må all den mat jeg lager bli krydret slik at den smaker av

Din velsignelse, nåde og fred og aller mest av Din kjærlighet.

Må alle som kommer i kjøkkenet inn

få oppleve glede og fred i sitt sinn.

 

ukjent

 

 

Jeg syntes dette var så fint – hang på veggen i et kjøkken jeg var innom for en stund siden.
Kanskje har du det også på veggen i ditt kjøkken? Eller har sett det hos noen i din familie?

Det er fra farne dager dette her 🙂

 

 

#kjøkkenbønn
#littavhvert

4 kommentarer
    1. Det fantes en del sånne, gjerne i form av broderier 🙂 Men jeg håper de som kokkelerte tok litt ansvar, og ikke bare skulte opp mot den teksten 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg