mot toppen og midt på…

 

 

Hei og god morgen!

Det er noen dager siden jeg har vært her nå – og har rett og slett ikke fulgt med toppen og midten.
Men i dag er jeg tilbake – og toppen er ikke  mye forandringer i denne dagen.

 

2. plassen har ANNA RASMUSSEN
Babyprøving, eggløsning og sæd-test.
Vil gjerne ha flere barn og prøver nå – og skal sende direkte på snapchat  neste graviditetstest.

Jeg slipper dette – med sædprøver og graviditetstester…. hadde tatt seg ut etter passerte 50 ish… Nei dette får de unge ta seg av – selv om det i bibelen er skrevet om Sara som blei gravid som 90-åring 😀
Nei, barnefødsler er jeg ferdig med – men jeg kan jo blir farmor da 😀

 

 

3. plassen har SRAAD
Spørsmål og svar i tiden med reising og korona……

Jeg har bestemt meg for å IKKE reise med fly dette året, hverken innland eller utland.
Jeg skal ikke over noen grenser – og klarer meg veldig bra uten svenskehandel.
Vi har da mat og godis i Norge.
Og vi har flotte hoteller og ………
Jepp….

Og nede på 55. plass ligger ISELIN GUTTORMSEN med et innlegg fra 26.08.19….. Snart 1 år gammelt innlegg er røsket opp i 🙂

Så tenkte jeg med meg selv….. hmmm  hva skjedde denne dagen i min verden…. 26.08.19…
Jo – det var den dagen jeg “glemte alderen” iallefall 😀
Nedenfor er det link til de innleggene jeg hadde den dagen 😀
Klikk innom om du vil!
Kanskje får du deg en god latter !

 

26.08.19

 

26.08.19
Disse pillene i innlegget bruker jeg ikke lenger – bare så det er sagt.

 

26.08.19

 

26.08.19

 

 

26.08.19

 

Det var ikke mye party party og oppblåste ballong-palmer og stæsj i mitt innlegg 😀
“Parykkfesten”
Den har ligget på toppen en dag tidligere – for jeg husker plutselig at jeg har nevnt henne i denne settingen en gang før.
Så dette innlegget til Iselin er et lite mimre-innlegg ett år tilbake i tid.

I dag er det mandag – ingen mimring – selv om man skulle tro det – i og med det renner ned utenfor vinduet.
Er det været som mimrer??

 

 

JEPSIPEPSI!

 

 

 

#dagenstopperogmidter #blogg #bloggensandreplass #bloggenstredjeplass #bloggensfemtifemteplass #nestenpåtopp #2plass #3plass #55plass #littavhvert

2 kommentarer
    1. Hihihi…. latteren våkna her ja…. og jeg trur vi skal være glad for at vi har kommet i bestemor-alderen, jeg – så blir det ikke så mye styr….. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg