piller

MÅTTE BEGYNNE………….

Så måtte avgjørelsen min revurderes……. pga kiropraktorens tilbakemelding. Hun mener jeg burde prøve de……… og jeg forstår at alt MÅ prøves når man er i slike situasjoner som jeg er i. Nervesmerter………. ja……. jeg har begynt på tabletten og håper det går bra.

Kjenner litt på svimmelhet en stund etter jeg har tatt de – men satser på at de hjelper meg. Jeg skal ikke på røntgen for nakken før i september – så det er greit å kunne ha noe som kan ta vekk litt av ubehaget med smertene.

I dag skal jeg ta 3 tabletter – og fortsette med det fremover.
Krysser fingrene 😀

 

 

 

#smertestillende
#neurontin
#fibromyalgi
#prolaps
#nervesmerter
#revmatisme
#diagnoser
#medisinsk
#helse
#minhelse

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg