Nå starter treningen..Nipple-topp og høst i stuen..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund har regnet kommet tilbake, og været ute ligner mer på høst enn det har gjort i det siste.
Ja, vi har hatt reine sommervarmen i en periode.
Den tror jeg nå har trukket seg tilbake.

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Nå starter treningen!

 

Plass nr. 55 = FIKSIDE
V The nipple-topp
Jaja ingen nye strikkeoppskrifter siden sist.. men man kan bla seg nedover og se andre oppskrifter.

 

og

 

Plass nr. 100 = HANNEHOME
Inspirasjon: Høst i stuen

 

 

Treningen har alltid vært der for meg.
I større eller mindre skala.
Treningssenter er viktig – for jeg er av den typen som IKKE klarer motivere meg til hjemmetrening.
Jeg MÅ ha noe å gå til – og Aktiv treningssenter er topp.
Der kan man velge timer eller trene i salen med vekter.
Det er bare skrittet før man kommer i gang… over dørstokken…
Kost er et annet tema…
Jeg har nå gått igjennom hva JEG har spist i det siste – og hva jeg kan forandre på – for at vekta ikke skal stige mer.
Sukker er en nøkkel…. porsjonere ut sukkeret  – for det trenger vi ikke mest av 🙂

 

 

Jeg er godt i gang med mønster på genseren str XL og gleder meg til den er ferdig.
Sitter og tenker på HVA jeg nå skal sette i gang med…
En genser str 10 igjen kanskje….
Vi får se.
Eller ny genser til meg selv…
Hmmm
Mulighetene er mange i strikkeverden!

 

 

Høst i stuen?
Ja, jeg har nok høstlige farger i stuen.
Elsker høstfargene, høstluften og tiden da man tenner stearinlys inne og mørket er ute.

 

 

 

#bloggtoppen #bloggere #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten

4 kommentarer
    1. Her er det endelig en dag med sol etter mye regn i det siste.. 🙂 Gikk på treningssenter før.. nå “skyr”jeg steder med mye folk.. blir for mange inntrykk for hodet mitt.. Min form for aktivitet er å rusle rundt med kameraet.. litt trim i å legge seg ned å ta nærbilder også.. også går jeg så si alltid trappa opp til fjerdeetasje når jeg har vært i butikken.. Klem <3

    2. Treninga er jeg veldig god på nå – jeg trener jo hjemme… er innmari sta så det går fint! Koser meg med det! Jeg holder jo fortsatt på å strikke på sjalet mitt jeg – det går ikke fort akkurat…… hihi…… Har ikke mye høststæsj i stua, den er som den er akkurat nå! Har holdt på mye ute og brukt en masse penger på det…. klem <3

      1. Har ikke mye stæsj jeg heller 🙂 Det enkle er ofte det beste tenker jeg 😀 Ja pengene går jo uansett…. regniner… vedlikehold….. YOU NAME IT! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg