nĂŠrmere mĂ„let….aldri fortalt dere og slutte Ă„ trene?

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

Vinden har stilnet og regnet har stoppet
.
Jeg er pÄ vei ut dÞren til en spinning-time

Jeg vet hvor viktig trening er – og har ikke vĂŠrt pĂ„ spinning pĂ„ det jeg kan huske, sĂ„ nĂ„ var det pĂ„ tide 🙂
En god start pÄ dagen, etter den gode frukosten.

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Jeg er nÊrmere mÄlet!

 

 

Plass nr. 55 = QUEENDTHATSME
Dette har jeg aldri fortalt dere fÞr nÄ.

 

og

 

Plass nr. 100 = CORNELIS ELANDER
Her er hva som skjer med kroppen din om du slutter Ă„ trene.

 

 

 

Man skal ikke gi opp seg selv.
Det er tĂžft Ă„ se i Ăžynene at man ikke klarer det man har klart som en selvfĂžlge

Jeg har alltid jobbet 110 og mer – og elsket min stilling i helsesektoren.
Å innse at man mĂ„ trappe ned – bli ufĂžre – gĂ„ pĂ„ NAV – gi opp noe som har vĂŠrt viktig
..
Det er vondt og tþft
.
Men, nÄr man aksepterer seg selv og sin situasjon, gÄr det sakte men sikkert i rett retning.

 

Jepsipepsi!
Jeg er singel og jeg liker IKKE smÄkryp!

 

Ja muskler er ferskvare!
Det vet jeg!
Og jeg har IKKE tenkt Ă„ slutte Ă„ trene.
Er snart klar for Ă„ kaste meg i bilen – spinning here i come!

 

 

 

#blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten #blogglistentopphundre

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg