nelly – invisalign og svarer på dine spørsmål….. toppen og midt på…

 

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

Litt tilbake til “det vanlige” på toppen 🙂

 

 

2. plassen er tildelt SRAAD
Rabatt på NELLY

 

3. plassen er tildelt ISABELLE ERIKSEN
Svarer på alle deres spørsmål…..

 

og nede på

 

55 plass er ANDREA BADENDYCK
Invisalign
Nå klarer jeg skrive det ordet UTEN å dobbeltsjekke det…
Samme innlegg som de siste måneder…. helt tilbake til mars….

 

Noen klær kan også jeg bruke, mens andre kunne jeg ALDRI brukt.
Det er mye rart i moteverden….
Mye passer for BARE den sylslanke…
Jeg er fornøyd med min kropp – i mine 52 år har jeg ikke lenger DEN faste figuren liksom….
Men, jeg kommer inn i str. M/38  og det har vært mitt mål en stund – ja fordi det er DER jeg trives med meg selv og min kropp.
Ikke alle moter PASSER for en voksen dame som meg – det er liksom ikke ALT vi kan stille opp i.
Det forstår vi jo 🙂
Vi er liksom ikke 25 lenger..
Jeg er fornøyd med klesutvalget som er for meg.
For jeg bruker det samme som de “unge” – bare “bærer” klærne på en annen måte kanskje 🙂

Å svare på spørsmål er noe vi alle kan gjøre – men kanskje ikke svare på ALLE….
Noe vil jeg holde for meg selv.
Når jeg mistet jomfrudommen har vel ingen noe med???
Jadda….

Og usynlig tannregulering = invisalign
Jeg har ikke hatt tannregulering.
Min eldste sønn har hatt…  ikke usynlig dog…

 

Jepsipepsi – det skjer på toppen!

 

 

#detskjerpåtoppen #nelly #bloggtoppen #bloggtoppenogmidtpå #bloggere #2plassen #3plassen #55plassen #nestenpåtoppenogmidtpå #bloggverden #toppbloggere #topp100bloggere

4 kommentarer
    1. Ja, klærne får et litt annet uttrykk på våre godt voksne kropper. Og det er faktisk av og til en stor fordel. Jeg har opplevd at jeg likte klesplagget bedre på meg selv enn på en pur ung jente.
      Hvem i alle dager har interesse av å vite når jomfrudommen forsvant? Rare spørsmål gitt.
      Jeg har ikke hatt tannregulering, men broren min hadde det. Jeg var heldig og slapp unna 🙂
      Kjekt å få med meg hva som foregår på lista. Takk for en fin oppdatering 🙂

    2. Hahaha…. du er så herlig! Ser for meg alle rare spørsmål vi kunne svart på…… og det er mange problemer for noen! Klær skal vi jentene bære med stil – og huske på at vi faktisk har blitt voksne! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg