“nesten pĂ„ topp – og midt pĂ„”… sammen kan vi klare alt!

GOD MORGEN NORGE!

SĂ„ er vi i topp-steming – og det er fredag!

Hva rÞrer seg pÄ toppen av bloggen i dag da, mon tro?!

Joda
 her har det skjedd ting!

 

2. plassen den har SRAAD
Vlog
.  Louis Vuitton
 jeg orket rett og slett ikke klikke inn pĂ„ den 
. eller jo – jeg startet, men lukket vloggen like fort.
Vloggen startet med musikk og at hun lager omelett – kaffemaskinen settes i gang ogsĂ„ begynner hun nĂ„ snakke. Hun ser sĂ„ trĂžtt ut i tryne
.. og har fĂ„tt en kvise
.
Uansett hvor sminket hun er denne morgenen.
Men kvisen er pga at hun venter mensen /bruker hoppe over hvert Är
.. eller denne mÄneden,
for hun bruker stoppe den
. men denne mÄneden skal hun innhente den bare



.
jau jau
.

 

 

3. plassen har rett og slett DOC OG DASK fÄtt.
Jeg leser denne bloggen slik tidvis.
De var med pĂ„ Charterfeber eller noe i den duren
 og de har vĂŠrt med pÄ  en annen serie som jeg tror var pĂ„ TVNorge – som jeg var innom og sĂ„ litt – tidvis – men mye sprĂže folk i western-land altsĂ„ – eller slik Redneck`s
.
Dama her har en herlig dialekt 🙂

Og nÄ har de kommet ut med musikk!

DOC OG DASK  EKTE OG ÆRLIG!

 

Doc og Dask er pÄ campingferie.
De har vĂŠrt en stund i Olden.
Ikke sÄÄÄ langt fra meg.
SĂ„nn et par timers kjĂžring liksom.
SĂ„ dro de videre mot Jotunheimen.
De sĂžker fiskelykken.

Hadde de kommet ut mot havet hadde de fĂ„tt nok av fisk tror jeg 😀

Og pĂ„ plass nr. 55 – ja der ligger denne bloggen: ELISEAMANDA
Aldri hĂžrt om henne fĂžr.

Hun har vÊrt pÄ strikkedate.
Og det er hyggelig.
Treffes for Ă„ skravle Ă„ strikke 🙂

SĂ„ viser hun frem klĂŠr hun har kjĂžpt denne sommeren.

 

Jepsipepsi!

Det mest morsomme i dag var vel at Doc og Dask kom pĂ„ tredjeplasssen 😀

 

StÄ deg vel der ute i verden!

NĂ„ tar jeg ferie og reiser mot det ukjente.

Er tilbake for nye topp-anmeldelser og slike midt-pĂ„-bloggen-anmeldelser sĂ„nn medio august 😀

 

 

 

 

 

#bloggtoppen #midtpÄbloggen #2plassen #3plassen #55plassen #musikkvideo #vlogg

#nestenpÄtoppogmidtpÄ  #bloggere #blogg #sammenkanviklarealt

8 kommentarer
    1. Jeg leser Eliseamanda. En flott ung jente. Sliter med spiseforstyrrelse. Skriver om det, og en del andre ting. Strikker mye, og er pĂ„ photoshoot. Virker reflektert og klok, ogsĂ„ rundt det hun sliter med. De andre leser jeg ikke, bare vĂŠrt innom nĂ„ og da 🙂

    2. Der var topplista.. rakk sĂ„vidt innom fĂžr klokka runder inn i august 🙂 God tur pĂ„ ferie,, fĂžlger med sĂ„ godt jeg kan 😀 Klem

      1. Tusen takk! Blei jo nesten sĂ„ vi traff hverandre….. men bare nesten 🙂 HĂ„per kanskje Ă„ sikte ut Oslo en gang du er der 😀 klem

    3. SĂ„ kult bilde.. 🙂 Leser ikke disse bloggene..sĂ„ veldig kjekt med en liten oppsummering her hos deg 🙂 God tur <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg