“nesten pĂ„ topp – og midt pĂ„”…

 

GOD MORGEN!

Og hva skjer pÄ bloggtoppen og midt pÄ??

 

Joda, nÄ skal du hÞre:

“nesten pĂ„ topp – og midt pĂ„â€â€Š

 

2. plassen falt i dag pÄ ANNA RASMUSSEN

 

Og hun Ăžnsker fortsatt det 4. barnet – og fortsetter Ă„ prĂžve pĂ„ det.
Er egentlig ikke mye nytt der i gÄrden.
SpĂžrsmĂ„l og svar i bloggen – om skolestart – fremtiden og mere


Som hun sier; hun klarer ikke Ă„ se noe som helst



 

 

 

3. plassen falt pÄ ISABELLE ERIKSEN

 

Og hun har hoppet i fallskjerm!
Hoppet rett og slett ut av et fly pÄ lÞrdag, og holder nÄ pÄ Ä redigere videoen, som kommer senere.
INSANE!
Og det mÄ jeg si; TØFT GJORT.

Det kommer aldri jeg til Ă„ gjĂžre, selv om jeg kunne tenkt meg det.
Jeg lider av hþydeskrekk – og denne aktiviteten hadde svimt meg av fþr jeg i det hele tatt hadde hoppet.
SÄ det skal hun ha; TØFT!

 

og 55. plassen falt i dag pÄ en blogg jeg er glad i, nemlig EVASWINDOW

 

Hun var hos frisĂžren i gĂ„r – og det er fĂžr og etter-bilde.
NĂ„r man har ventet nesten et halvt Ă„r pĂ„ Ă„ fĂ„ klippet seg, forstĂ„r jeg gleden 😀
Korona hindret henne i Ă„ fĂ„ klippet seg nĂ„r hun skulle, men NÅ var det pĂ„ tide.
HERLIG!

Det er alltid godt Ä komme til frisÞren og fÄ god pleie.
Det er noe JEG ogsÄ elsker.
Og hÄret blir jo sÄ bra etter en god behandling.

Artig at det var en “kjenning” som havnet pĂ„ 55. plassen.

Ellers oppe i topp-sjiktet er det ikke mye interessant.
Men, hoppe i fallskjerm er jo ganske vĂ„galt spĂžr du meg, sĂ„ det var en fortjent 3. plass denne dagen 😀

 

I gĂ„r framsnakket jeg en del blogger – og her kommer ennĂ„ flere som JEG liker Ă„ stikke innom:

Natheless

Fruensvilje

Ladyaugust

MammapÄhjul

MetteAsk

IselinRenee

JanneNordvang

Margarites  (lenge siden hun har hatt innlegg pÄ bloggen sin)

Andreasveinsdottir  av og til fordi hun har samme hund som meg 😀

Elevele fĂžlger jeg pĂ„ instagram og hun har noen innlegg i blogg til tider 🙂
Sodefjed

 

pluss pluss noen jeg ikke husker i farta 😀

 

Og jeg hĂ„per disse kommer langt opp – alle som Ăšn – iallefall sĂ„nn av og til – for det fortjener de.
Skriver om hverdagen – utfordringer og opp og nedturer – hverdagsleden, opplevelser pĂ„ godt og vondt, morroheter, flotte bilder og mere til.

 

JEPSIPEPSI!

 

#framsnakke #bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #blogg #bloggere #pÄbloggtoppen #bloggeremidtpÄ #nestenpÄtoppogmidtpÄ

8 kommentarer
    1. Ja, tĂžft Ă„ hoppe i fallskjerm. Det hadde jeg ogsĂ„ lyst til da jeg var yngre. Men etter jeg satte barn til verden, forsvant den lysten. Da hadde jeg jo gjort det mest magiske i verden. Å hoppe i fallskjerm kan ikke mĂ„le seg med det ♄
      Veldig gĂžy fĂ„ vĂŠre med i dette innlegget i dag, tusen takk. SĂ„ koselig ♄
      Veldig kjekt Ă„ kikke innom. For jeg fĂ„r vite litt om de pĂ„ toppen, som jeg sjelden tar meg tid til Ă„ kikke innom, fordi jeg har sĂ„ mange andre jeg har besĂžkt i Ă„revis, og fortsatt Ăžnsker Ă„ lese hos 🙂 Veldig koselig Ă„ lese hos deg i alle fall, alltid ♄
      God klem ♄

    2. Iselinrenee har en nydelig blogg med sĂ„ fine bilder. Resten har jeg ikke fulgt med pĂ„, men da har jeg noe Ă„ sjekke ut nĂ„. 🙂 jeg sĂ„ at jeg av alle mennesker var ganske hĂžyt Ă„ blogglisten i dag. Det er veldig gĂžy og noe jeg aldri hadde trodd kom til Ă„ skje.

      Takk for at du delte blogger du liker. Kanskje jeg finner flere Ă„ fĂžlge. 🙂 ha en super dag videre.

      1. Og jeg liker DIN blogg ogsĂ„ – og er jo innom deg og legger av og til ogsĂ„ kommentar hos deg 🙂 SĂ„ du hadde hatt en lengre tur i siste innlegget ditt 🙂

        Ja det er sÄ mange flotte blogger!

        Ha en super dag videre du ogsĂ„ 😀

    3. Fin pĂ„ hĂ„ret du 🙂 Ikke ofte jeg er inne og titter pĂ„ topp nei…Men gikk inn nĂ„ – for jeg sĂ„ Eva var pĂ„ 55 🙂
      Leser kokken jeg igjen…pĂ„ grunn av kjerringtanker..Ha en fin dag videre…Klemmer bortover, sola forsvant helt her nĂ„…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg