“nesten pĂ„ topp og midt pĂ„”… 50 ish..

Ny dag og nye muligheter her i verden


God morgen der ute!

 

Det er ikke mye som skjer pÄ toppen av bloggverden.
Litt slik kjedelig egentlig.

2. plassen har ANNA RASMUSSEN –
Og hennes innlegg i dag bestÄr av frustrasjon over rÄd fra lesere ang HVORFOR hun ikke blir gravid eller grunner til ditt og datt



NĂ„r man legger seg ut i media – mĂ„ man regne med at man fĂ„r alle slags henvendelser, og dette vet hun,
men hun vil ikke hĂžre om alt som KAN vĂŠre galt med henne.
Hun har mange barn og vil ha flere.
Jeg har egentlig falt av lasset.
Men skriver om henne fordi hun er nesten pĂ„ topp nĂ„r det gjelder lesere 🙂

 

 

3. plassen har SRAAD  og det er jo IKKE noe nytt der, for det samme innlegget ligger fra dagen fÞr.
Bling bling
.

 

 

PĂ„ 55. plass dukker et nytt navn opp – alltid sĂ„ spennende med denne plassen midt pĂ„ – i bloggverden.
ANDREA BADENDYCK
Aldri hþrt om henne
.
Men lérte noe nytt i dag: INVISALIGN – usynlig tannregulering.
Hun nektet Ä smile i profil FØR invisalign.
Hun hadde en hjþrnetann som stod litt opp fra de andre tennene
. bare sjarmerende spþr du meg.
Men nĂ„ er tennene like rette – alle som en – og hun kan smile og bli tatt bilde av, i profil.

Jau jau   det var dagens “nesten pĂ„ topp og midt pĂ„â€â€Š

 

 

Jeg forstĂ„r at jeg er over 50 ish – da jeg hverken er party party, bling bling, innom graviditetstester eller bryr meg om profilen nĂ„r jeg tar selfier

..
Er jeg for trygg pÄ meg selv?
Neeei
. det tror jeg ikke – men jeg er voksen.
Tar meg selv ikke sÄ alt for hÞytidelig.
Minimalt med sminke og stĂŠsj liksom
. er sĂ„ greit det 🙂

Jeg elsker blogger med innhold.
Blogger som GIR meg noe.
Naturbilder, turtips, mat og drikke, interiþr, tull og fjas, latter og glede, dikt og sitater, strikketips og 



Men det er morsomt Ă„ komme inn i bloggtoppen og SE hva det er som rĂžrer seg der.
En annen verden.
Og jeg vet ikke jeg – ikke alt er like smart.
Men det er ikke det jeg sier – at jeg er sĂ„ mye smartere.
Men
. det er liksom ikke alt jeg hadde delt med verden.
Og det er vel der det kommer inn dette med leser-antall da – nĂ„r man deler sjela si og mere til..

Vi er sÄ forskjellige.

NĂ„ skal jeg kose meg med litt andre blogger.
JordnĂŠre blogger.

Innom:
Kjerringtanker og lese hva hun har Ă„ si om toppen i dag
frodith
utifriluft
Ninautenfilter
solliv
evaswindow
dedicat
hverdagenformeg
karidansen
BforB
annebe
lillasjel
foreignerat50
spisogspar

Og mange flere!

Nevner noen i dag – de jeg kom pĂ„ i farta 🙂

Alle disse hadde fortjent topp-plassering i bloggverden spþr du meg 😀

 

 

#mottoppenogmidtpÄ #bloggtoppen #2plassen #3plassen #55plassen #blogg #bloggere #blogganbefalinger #bloggverden

10 kommentarer
    1. Det er sĂ„ koselig Ă„ vĂŠre en av DINE Mette 🙂 Jeg leser jo mange av de samme som du har her. Og noen til, Natheless og Fruensvilje, men de er pĂ„ ferie nĂ„ 🙂 Og Ladyaugust sĂ„ klart <3 Godt vi har hverandre vi i bloggblokka. Og nĂ„ hadde det vĂŠrt kos Ă„ sees igjen ogsĂ„ <3 klemmer <3

      1. Jepp !! De mĂ„ jeg nevne i morgen!! For de leser jeg ogsĂ„ <3 KOm ikke pĂ„ flere i farta i dag tidlig 😀 Tusen takk for Ă„ tipse meg 😀 Ja godt vi har hverandre <3 klemmer

    2. SĂ„ koselig Ă„ vĂŠre en av de du liker og leser. Vi har mange av de samme favorittene, og jeg er glad jeg er en del av denne fine gjengen. 😍 Tusen takk! Klem đŸ™‚â€

      1. :-D!! klem tilbake !! Apropo….. Mulig vi kjĂžrer nordover og skal ha stopp i BodĂž…. var inne og sĂ„ pĂ„ FB men fant deg ikke…. tenkte sende deg meld pĂ„ messenger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg