pĂ„ landet – eg vil ikkje! aldri meir!

nei eg vil ikkje

eg hugsar det som om det var i gÄr
 nesten
eg med fleire, sikkert nÄkre frÄ fuglevika osv skulle arrangere jonsokfest under altanen heime hos meg
Nina hadde sagt ja til Ă„ vĂŠre brud, men brudgommen mangla
tenke tenke
Frank!
nei eg vil ikkje, var svaret
jau, kan ikkje du dĂ„ – du og Nina
nei
vĂŠr sĂ„ snill – bĂŠrre ei lita stund sĂ„ er det gjort
jaaaa ok dÄ, men eg skal i mulevika og bade fyrst
ja og det skulle vi alle pÄ ein slik vakker sommardag
men eg stressa no litt dĂ„ – med denne jonsokfesten
og vĂŠret den dagen var vakkert og badetemperaturen i havgapet var heilt sikkert fantastisk
vi mĂ„tte heimover – gĂ„ heile vegen frĂ„ mulevika og ned til sjĂžbakkane
Frank vegra seg
ville ikkje
du har lova!
sÄ det vart ein liten eller stÞrre kamp der i strandsona fÞr han subba etter
Frank er nĂ„kre Ă„r yngre enn meg – dobbelt syskenbarn mĂ„ vite – sĂ„ eg kunne vel bestemme litt over han, var kanskje tanken?
i alle tilfelle – jonsokfest – brud og brudgom – vielse – leikar – brus og kjeks – alt det hþyrer saman
og hÞgtids-tidspunktet med tog til moloen der bÄlet skulle tendast seinare
brud og brudgom i ei pynta hĂžyvogn
lekkert veit du –
og artig Ä sitje pÄ ei slik vogn nÄr det er i andre situasjonar enn stivpynta greier
smil dÄ
sit stille
litt til
Ă„Ă„Ă„Ă„ eg orkar ikkje meir
og der gjekk grensa og Frank var ferdig
aldri meir, sa han, og gjekk heim

 

MJK

 

 

 

begge har sett biletet no – og eg har fĂ„tt lov Ă„ dele det pĂ„ nettet
artig sa dei – og dei hugsar det, og har ikkje sett biletet fþr
ei lita gullgruve i dette biletet rett og slett
glimt frÄ fortida
fantasien lenge leve og vi hadde ein fantastisk oppvekst

10 kommentarer
    1. Herlig! đŸ€—
      Husker et annet bryllup, jeg! En av mine lÊrerkollegaer den gangen ble tretti Är, og han var ugift. Dette mÄtte vi gjÞre noe med!
      Jeg ble ifÞrt brudekjole, en annen kollega var prest, og sÄ banket vi pÄ og gikk rett inn i klasserommet.
      Han ble gift, jeg var gift allerede, men pytt pytt. Dette skjedde til fyll jubel fra niendeklassingene som sĂ„ pĂ„! 😀

      1. hehehhe ja nei dette er noe jeg husker godt 😀 Stakkars brudgommen…. men sĂ„nn var det – og giftermĂ„l mĂ„tte det vĂŠre pĂ„ en jonsokfest 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg