psyke seg opp – forventning- og “bli ny”

SOM
ET
NYTT
MENNESKE

Har nesten blitt “ny” på noen minutter.


Psykologisk tankespinn?
Å lage seg forventninger og psyke seg opp for noe man gruer seg til.

Jeg har satt tusenvis av injeksjoner på andre mennesker, men når det kommer til meg selv – har jeg blitt en “pyse”…….
Skrekken har satt seg – og jeg klarer ikke forandre på det.
Jeg er redd når det gjelder injeksjoner og blodprøver.
Alt som har med det jeg IKKE har kontroll på selv.

Og når det gjelder psykologisk rett – ja så har det med det at jeg på forhånd for en injeksjon, som i dag, når jeg skulle ta allergisprøyte, psyker meg opp, og psyker opp det stedet injeksjonen skal skje på – for det bestemmer JEG.

Er du med?

hehehe

Går det an å psyke opp et visst sted på kroppen?
Joda, det stedet jeg føler meg mest trygg på der og da….
Men så var det bare det at stikket havnet litt annerledes enn etter MIN plan!
Og da skvetter jeg til vettu.

Måtte beklage til vedkommende og si at psykologisk sett og rett var jeg innstilt på at stikket skulle være lenger “nede” på sida…………
Men det gjekk heilt fint.

Og nå har jeg rett og slett blitt ny!

Er ikke tungpustet og kroppen liksom bare slapper av og er annerledes.
Det er helt tipp topp lollipopp å føle at nå blir det en ny hverdag selv om allergien sitter der.
Kenacort er tingen for meg!

 

 

 

 

#allergi #injeksjon #psykesegopp #sometnyttmenneske #kenacort #pust #helse

4 kommentarer
    1. Så bra du har fått igjen pusten 🙂 Jeg så du hadde blitt ny, og tenkte du hadde fått svar fra Kamille 😀 Men godt å bli ny på pusten da, det må være det beste 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg