regner på tvers, pisker oss i ansiktet og sopp i lystig lek…

 

I fra å være ganske så opplett, kom det skikkelig regn og vind på turen hjemover.
Jaja, ut på tur – aldri sur – men våt hund og slikt…. sånn er det bare.

Tur til Golleneset fyr og rundt i bygda.

 

 

 

 

 

 

 

Sopp i lystig lek….

 

Det var det jeg tenkte på når jeg så disse soppene midt i stien, i dag.
På innlegget til DEDICAT 🙂
Så klikk i bildet under og du kommer inn til dikt fra dedicat, om sopp i lekende herlig fortelling.

 

 

 

 

 

Hanen i sølepytten står der – og det er pga alt regnet som har komt siste døgn…
Og når den viser seg, tenker jeg på bloggeren NATHELESS  🙂

Og nå, halvveis i turen, kommer det en kraftig regnbyge som aldri gir seg…….
Vi måtte søke ly i et buss-skur en stund, bare fordi det pisket oss i ansiktet.

 

Ja her er det bare å krumme ryggen og komme seg hjem……

 

 

Phu!

 

Heldigvis tåler både pelsen til hunden og klærne mine dette veret…..

 

 

 

 

#utpåturaldrisur #regn #vind #sopp #gollenesetfyr #bygda #hanenisølepytten #naustrekke #detblåserute #tirsdag
#regnklær #vindtettanorakk #twentyfour

6 kommentarer
    1. Nemmen se der ja….. Der hadde du lurt meg inn midt mellom flotte, men regnvåte bilder 😀 Tusen takk skal du ha 🙂 Kjempekoselig. Prøver så godt jeg kan å få med meg alle innleggene til de faste få jeg følger, men det er ikke alle dager det går. 🙂 Klem

      1. Hihihi ja måtte ha deg med for det fine sopp-innlegget ditt, og da jeg gjekk meg på den soppen i veien der tenkte jeg på deg og innlegget 😀 Ja det er slik, de få man følger er de man leser når man rekker det 🙂 klem og fin dag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg