reklame – bekymringer og hjerter…

 

“Nesten på toppen – og midt på”..

 

 

2. plassen = SRAAD
Reklame fra NELLY

 

 

3. plassen = SOFIE CAROLINE NILS1
De tingene som bekymrer meg…..
Bl.a. ekte kjærlighet.

 

og

 

55. plassen = STRIKKEKJERRING
Hjerter på føttene – strikkeoppskrifter.
Strikkebøker fra Bitta Mikkelborg.

 

 

Det nærmer seg høst og litt tykkere jakker.
Jeg fikk i julegave, en sort kåpe i fjor, og den gleder jeg meg til å begynne bruke igjen 😀

 

Ja, det er så mange bekymringer her i livet.
Hus og hjem, økonomi og kjærlighet.
Been there done that…..
Og er der fortsatt….

Jeg elsker å strikke – bare ikke sokker!
Jeg synes det er stress med alle disse klirrende pinnene 😀

 


#nestenpåtoppenogmidtpå #2plass #3plass #55plass #topplistenpåblogg #topphundrebloggere #blogglistentopphundre

2 kommentarer
      1. hihihi joda jeg har fått strikkebok og bambus-pinner i julegave, så jeg kan egentlig ikke si at det behøver å klirre så mye 😀 Kanskje jeg prøver meg på sokker etter hvert 🙂 Strikket mye sokker da jeg var “liten” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg