siste bĂ„ldag – bad – og humla suser

 

Det er ikke lenge til det er bĂ„lforbud – sĂ„ da tok jeg muligheten i dag, til en tur ut mot vakre FlĂž

En strĂ„lende dag blei det, og fristelsen vart sĂ„ stor, pĂ„ returen, at det mĂ„tte bli et bad pĂ„ Ulstein-stranda, sĂ„nn impulsivt  😀

PĂ„ vei ut dĂžra, ser jeg at snĂžmannen er nesten som visket ut

Det mÄ da vÊre et fantasisk vÄrtegn vel?

Og nÄr jeg var pÄ vei inn dÞra, vel hjemme, kom det en enormt stor humle susende og snuste pÄ pÄskeliljen og lyngen ved dÞra
Bare herlig!

Her kommer bilder fra dagen:

Sola er pÄ vei frem fra skyene!


SĂ„ vakkert i fjĂŠra rett og slett
Jeg elsker Ă„ vĂŠre ved sjĂžkanten og rusle rundt blant steiner og alt som er der

BĂ„let er i gang og rykende varm te fra koppen er bare lekkert 😀

Den perfekte bÄlplassen i dag

Fred
  bare tjelden og suset fra havet


 


Denne tok jeg med hjem!
Den lĂ„ under vann/sjĂž – men jeg fikk tak i den – hull i begge ender og tom.
Den fÄr plass i glasset med alt annet jeg finner som er spesielt

 

Jeg mÄtte bare stoppe og ta et raskt bad, selv om jeg er tett i bihulene

Et bad i sjĂžen rusker opp i mye – forhĂ„pentligvis

Fantastisk!

StĂ„ deg vel der ute 🙂

 

Tusen takk til deg Bunny, som delte et av mine dikt
Setter enormt pris pÄ det!

 

8 kommentarer

    1. Ikkeno snĂž der, jo – sĂ„Ă„ deilig! Og bĂ„l….. kunne jo ikke vĂŠrt noen bedre tur enn din idag! Her snĂžr det jo sĂžrenmeg fortsatt…. noe sĂ„ tĂ„pelig altsĂ„, hihi….! Klem <3

    2. Den naturen du har i din nÊrhet- den er bare helt fantastisk! Med bÄl, stearinlys og en badenymfe blir det jo ekstra bra!
      En fin til deg! đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg