smalere midje… ut og finne lykkepillen!.. og trusa full av penger…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund sitter jeg med bittelitt hodepine og stiv nakke…. tannverk i kroppen… fra nordavinden som herjer på disse kanter for tiden.
Men det er slikt som går over heldigvis – både tannverk, hodepine og nordavind 😀
Vinteren begynner snike seg på bittelitt….
Men fortsatt henger det bla på trærne, nesten som de biter seg fast og ikke vil gi slipp..

TV står på og Ellen Degeneres show surrer og går – og i disse koronatider sender hun hjemmefra.

 

ANYWAY…

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = AURORAGUDE
Smalere midje

 

Plass nr. 55 = SOLLIV
Nydelig vær i dag – snart komme meg ut! og finne lykkepillen!

 

og

 

Plass nr. 100 = NORGEOGVERDENSNYTT
Noen blir tatt med buksa nede – andre blir tatt med trusa full av penger

 

 

Å spise sunt, trene og være aktiv er jo det som skal til for en bedre helse, og også kanskje gå ned noen kilo.
Jeg har gjort det samme.
Lagt om kostholdet, og trener alt etter form og hva kroppen kan klare.
Trening er jo viktig – og maten…. ja man kan ikke si at det IKKE er lurt å spise sunnere av og til 🙂
Jeg må innrømme at jeg spiste både popcorn (sunn snacks egentlig) og en pose med M i går.
Jeg elsker M og velger popcorn fordi jeg vet det er et sunnere alternativ.
Ikke M da…. men man MÅ jo også kose seg litt av og til da – ikke sant?!

 

Det er så herlig når det er HELG og ingenting må gå etter klokka.
Ta det på sparket liksom..
Elle melle hvilken tur skal man gå?
Ut på tur og aldri sur!
Lykkepillen ligger i naturen.
Komme seg ut og samle energi.
Vi er heldige vi som ser det gode i å rusle ute enten på lengre eller kortere turer – se alt det vakre i naturen.
Lykkepille rett og slett!

 

Jeg skulle gjerne hatt noen tusen ekstra på konto istedet for i trusa liksom 😀

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #blogg

6 kommentarer
    1. Sjekke,, sjekke trusa…. 😛 Neida, idag er jo penger ”ut” nesten, og ”vippse” med trusa gir antagelig en elendig respons. 😀 Klart du må ha lov til å kose deg litt… livet kan ikke bare bestå av ”nei,,,nei….” ting. 🙂 Spør du meg…

    2. Hihihi….. penger på bok tror jeg – upraktisk i trusa……. og lykkepiller har jeg fått mange av ute idag! Hurra…..! Magemålet har gått masse ned – jeg klager ikke på omlegginga! Og koser meg i helga, men nå er det striskjorta og havrelefsa igjen! Klemmer <3

    3. enig ,noen ekstra kr på konto hadde gjort seg men ikke i trusa :=) jeg hvet så inderlig vel att det er godt å komme seg ut,men i dag greidde eg det bare ikke ,men sånn får det bare være innimellom ,ble en fin dag alikavel

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg