Sminkeprodukter som anbefales… Tuvas lapper.. og det var da bare et uhell…

Reklame | TV3

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det opplett ute, jeg har sovet lenger i dag

Det er jo sĂžndag!
Men, kaffe`n er klar og pĂ„ TV suser “The Ellen DeGeneres Show” pĂ„ TV3.
NĂ„r ikke God morgen Norge suser over skjermen – liker jeg Ă„ se The Ellen-show – og nĂ„ filmer hun hjemmefra – i disse koronatider.
En fantastisk dame!

 

 

ANYWAY..

 

 

I bloggverden ser det slik ut denne sĂžndags morgen:

 

Plass nr. 25 = AURORAGUD
Sminkeprodukter jeg nettopp har prĂžvd som anbefales!

 

 

Plass nr. 55 = APERITIVO MAT
Tuvas lapper.

 

og

 

Plass nr. 100 = LIVET MED VESLA
Det var da bare et uhell!!

 

 

Sminke.
Jeg tÄler minimalt av det meste som skal legges pÄ i ansiktet.
Min dag-krem og þye-krem kommer fra LOREAL – jeg har endelig funnet noe der for MIN hud.
SĂ„ bruker jeg solpudder av og til – en dekkende krem jeg har fĂ„tt prĂžver fra min frisĂžr

Øyenskygge og þyensverte

Avhengig – nesten – av lebestift

Men jeg er slĂžv..
I yngre dager kunne jeg ikke gÄ UT av huset uten sminke.
I dag tenker jeg ikke over det – men det slĂ„r meg av og til at jeg BURDE ha sminket meg litt

Ja, fĂžr jeg fyker ut dĂžren liksom.
Ikke vÊre sÄ slurvete

Jeg er ingen jĂ„le – men liker Ă„ pynte meg – sĂ„ jeg skal iallefall skjerpe meg litt mere pĂ„ sminkefronten.
Det er bare det at jeg fĂžler meg innestenkt om jeg har for mye kremmer og slikt i ansiktet.

 

 

MMmmm lapper er godt!
Ligner bittelitt pĂ„ “sveler” – men noen forskjeller i oppskriften.
Begge deler er supergodt – og man kan ogsĂ„ ta med rĂžre i en flaske – ut pĂ„ tur – med stormkjĂžkken – og steke svele/lapper og nyte det i naturen 😀
Jepp!

 

 

Jeg satt som regel oppe selv og ammet mine barn
 om natten.. i vÄken tilstand.

 

 

 

#blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten

6 kommentarer
    1. Det sitter en her ogsĂ„ som ikke kunne gĂ„ ut av dĂžra, uten sminke. NĂ„ blir set flere dager uten enn med 😉 Jeg bruker ogsĂ„ L’OrĂ©al og Golden serien, som jeg ble gledelig overrasket over đŸ„°

      1. Ikke sant! Gledelig overrasket over den serien 😀 Ja jeg bruker ikke hver dag jeg heller men prĂžver liksom Ă„ skjerpe meg. Det var ei som sa at en mĂ„ da sminke seg mens en kan………….. jepsipepsi!!

    2. Titt… titt 😀 Takk og takk, da fikk jeg med meg et flott snitt av topplista 😀 Sminking er jeg elendig pĂ„, og lapper bruker vi sjelden. Men husker godt nattestunder med amming og pumping og sĂžvnmangel… selv om jeg slett ikke var hovedpersonen. Ikke nummer to… en gang 😀 Ha en flott sĂžndag 🙂

    3. Hmmm – jeg sminker meg aldri…. kanskje tre ganger i Ă„ret bittelitt mascara og Ăžyeskygge…… jeg kan ikke no om det bare…..! Hmmm – det er innrĂžmmelse Ă„ komme med da! Lapper er godt….. veeeeldig godt…..! Og amminga blei gjort i vĂ„ken tilstand – i et Ă„r med hver av gullungene….! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg