søndagstur i ekebergparken

 

EKEBERGPARKEN

 

 

På veien tilbake til yngstesønn og kjæresten – etter å ha besøkt KARIDANSEN

stoppet jeg og gjekk av trikken ved Ekeberg og tok søndagsturen i EKEBERGPARKEN. 

 

Det regnet gjennom hele turen, men veldig fint der – og det er så godt å gå turer 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#nydeligskulptur

 

 

 

En del mennesker er ute uansett ver og vind – og noen har med hunden sin på tur 🙂

Veldig godt å gå her – og mye å ta bilder av for meg som er glad i å fotografere 🙂

 

 

 

 

#egebergparken #oslo #hobbyfotograf #mettejosteinsdatter #blogg #utetid #høstiekebergparken #søndagstur #søndagiekebergparken #søndag #titusenskritt #høstfarger #fotoglede #skulpturer

4 kommentarer
    1. Du minnet meg på at jeg lenge har tenkt på å komme meg til Ekebergparken. Bildene dine fikk meg til å få enda mer lyst på den turen. Takk.

    2. Så mye fint du har fotografert og det første bildet er premiebilde for meg. Helt lekkert! Skjønner du har kost deg masse. Nyt dagen! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg