vi er da like høye……

SØNDAG
OG EN TUR
FOR Å
BESØKE
KARIDANSEN

 

 

Det er tidlig søndag formiddag og jeg har avtalt å møte Kari 🙂

En god bloggvenninne.

Vi har nå treftes en del ganger – og det er så hyggelig!

 

Hun stod midt i bacon-steking, når jeg ringte og sa jeg hadde gått av trikken, men hun guidet meg til døren via telefon.

 

Mmmmm det duftet godt av mat og et smilende ansikt dukket opp.

 

 

Karidansen

 

Tiden går fort – og i dag er det EN UKE siden jeg var der på besøk 🙂

 

Og her er vi i full fotosession:

Ja, for vi er da like høye vi da………………….. vi er da det??  Joda 😀 Vi måtte sjekke med måling 🙂

Joda………. like høye 🙂

 

 

Mmmmm så har hun laget nydelig lunsj.

 

 

God mat og god prat en rolig søndag formiddag.

 

 

Så oppdaget vi at vi begge gjekk barføtt 😀   hihihi
Jeg egentlig fordi det regnet masse og blei våt gjennom joggeskoa………..

Men det er slik jeg trives å gå innendørs – så det kjentes helt normalt ut for meg 🙂

 

Tusen takk for fine timer, kari!

 

Alltid så herlig å treffes 🙂

 

 

 

#blogg #bloggvenner #bloggvenninner #karidansen #søndagstur #lunsj #søndag #fotosession

10 kommentarer

Siste innlegg