spenning i lange baner…

 

VIAPLAY

Denne trodde jeg aldri at jeg skulle sette meg ned å følge med på…
Vandrende døde…

Serien følger en gruppe overlevende under en zombieapokalypse. Iblant fører de indre konfliktene til så store farer at noen er villige til …

Men… den er faktisk bra!
Handlingen – de som står igjen…

Joda – dette er en serie å få med om man liker slike zombier og action – men den hadde ikke trengt å vært over så mange sesonger som den faktisk er over. Faller litt av lasset med alt som skjer og ikke skjer og bla bla… Kunne vært halvert rett og slett 😀

Klikk HER for trailer

 

#walkingdead

5 kommentarer
    1. Den har jeg ikke sett.
      Er litt usikker pĂĽ om jeg kommer til ĂĽ like den, men jeg fĂĽr ta en titt og lese litt mer om den.
      Ha en riktig fin kveld!🤗

      1. Njaaaa neeeei jeg har som sagt brukt mange ĂĽr ĂĽ bearbeide …. hehehe om jeg skulle gidde se denne filmen… men nĂĽr man kommer inn i den er det menneskene og meningene og overlevelsen som blir spennende. Men mye rusk til tider… men spennende!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg