spørsmĂĽl og svar – har jeg forandret meg?

 

SPØRSMÅL OG SVAR

 

Hvor lenge har du blogget?
Siden mai 2015

 

Hvorfor valgte du bloggnavnet ditt?
Jeg hadde et annet bloggnavn “ETDIKTOMDAGEN” på den andre blogg-plattformen.
Da vi blei flytta over, ville jeg forandre navnet.
Jeg hadde så mye mer enn “bare” dikt, å dele – og følte bloggen ikke lenger stod til navnet, og forandret det til METTEJOSTEINSDATTER.
Dette navnet betyr mye for meg – min pappa heter Jostein – og han døde juni 2015…
Etter det bestemte jeg meg for ü gjøre en forandring i navnet mitt, og søkte om ü fü Josteinsdatter pü attesten min, og fikk det.
Da var det ikke vanskelig å finne ut hva bloggnavnet mitt skulle være 🙂
Pappajente <3

 

 

Hvem inspirerte deg til ĂĽ begynne ĂĽ blogge?
Ingen…
Jeg visste om noen i nĂŚromrĂĽdet som blogget, men jeg blei ikke inspirert av noen.
Jeg hadde et ønske om en plattform til å dele mine dikt – og det var der det begynte for meg.

 

 

Hvem var dine første bloggvenner?
Frodith var en av de første – og jeg trodde hun var en slags “sjef” i bloggverden 😀
Fordi hun kom med råd og tips og var så snill å hjelpe i min spede begynnelse og de første skrittene på blogg. Og siden har vi møttes flere ganger og hun er en viktig del av min bloggverden 🙂
Så kom den ene etter den andre og vi blei “bloggblokka” før vi blei flyttet over i den nye bloggverden og mange forsvant.
Noen av de jeg traff tidlig, blogger ikke lenger,
men fruensvilje, solliv, Annebe, utifriluft, karidansen, Lillasjel, dedicat, ladyaugust, Hverdagenformeg, Natheless,  HelgaAnniSriskantharajah , Evaswindow osv var og er en herlig gjeng – pluss alle de NYE jeg har oppdaget og leser fast 🙂

 

Har du endret deg som blogger siden du begynte ĂĽ blogge?
Kanskje litt….
Ikke på noe personlig plan, men kanskje på måten å blogge….
Jeg deler mer enn dikt… jeg deler turer og mat og det jeg føler jeg KAN dele.
Men jeg har ogsĂĽ lĂŚrt at det ikke er ALT man skal dele.

 

Hvor mange innlegg har du skrevet?
Hele 5007 innlegg!

 

Har du et innlegg du er ekstra fornøyd med?
Vet ikke…. jeg er fornøyd med mange…

 

Hvilke blogger leser du fast?
Jeg leser mange blogger, og nevner ingen, da jeg er redd jeg glemmer noen.
Og jeg har nevnt bloggnavn i spørsmålet over her, “hvem var dine første bloggvenner?”
Og de leser jeg fast + mange mange flere!
Det er noe med ingen nevnt ingen glemt – men jeg legger min signatur hos de fleste jeg leser, til tider 🙂

 

 

Hvilke kategori har du flest “mye leste” innlegg i?
Det vet jeg ærlig talt ikke – for jeg har ikke noen statistikk å se etter…

 

 

Hvis du skulle reklamere for noe på bloggen – hva ville du valgt?
Treningsklær – yoga eller noe annet jeg brenner for.

 

Er det noen bloggere du ser opp til?
Nei, det tror jeg ikke…. Jeg liker mange bloggere, så det tenker jeg holder.
Eller ja…. joda…. MAMMAPÅHJUL som bl.a. har hoppet i paraglider, det må jeg si…

 

Har du blitt püvirket av noen bloggere til ü kjøpe noe?
Noen reklamerer for ting og tang og man velger selv om man vil kjøpe.
Mü vel si at av og til har püvirkningens kraft vÌrt stor, men jeg har ikke kjøpt noe.

 

Hvorfor blogger du?
Jeg har lyst ĂĽ dele mine dikt og tanker pĂĽ denne plattformen.
Deler mine kamper og tanker om dette å ha en eller flere diagnoser…
Elsker å fotografere – og deler mine bilder her.
Fjellturer – fra de minste toppene til de største og mer spektakulære, på over tusen meter.
Fjøre og strand.
Jeg liker å kanskje kunne inspirere – og bli inspirert.
Dele oppskrifter på mat – og få tips og råd.
Nye bekjentskaper pĂĽ kryss og tvers
Det er mye terapi å sette seg ned foran tastaturet og bare skrive ned – og la tankene flyte.
Det er mye flott ute i bloggverden – og jeg liker å være en del av det.

 

 

Jeg blei inspirert av LENEETARNES til å dele disse spørsmål og svar 🙂

Og for litt siden blei jeg inspirert av FRODITH og VESTFRØKEN – og svarte på DISSE spørsmåla 🙂

 

 

 

LAG DERE EN FIN DAG

 

#spørsmülogsvar #bloggere #inspirasjon #bloggvenner #bloggverden #littavhvert

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg