å stjæle fra andre…… ærlige svar..

SPØRSMÅL OG SVAR

Og disse spørsmåla har jeg stjælt fra bloggeren FRODITH
som igjen hadde stjælt de fra bloggeren VESTFROKEN

 

Eller man kan jo si at man har “lånt” spørsmåla… det høres litt finere ut – eller nesten som et “kjedebrev” …. husker du #kjedebrev man fikk “før i tida”  Der man kom lenger og lenger opp på en liste etter hvor mange man sendte til osv… ja dette var en digresjon….

 

 

 

TRETTEN SPØRSMÅL MED ÆRLIGE SVAR TIL:

 

Hvor var du for 3 timer siden?
For tre timer siden satt jeg foran datamaskinen og las blogginnlegg og drakk god morgenkaffe 🙂

 

 

Hvilke(t) ord bruker du igjen og igjen?
Jeg bruker, etter hva jeg har fått høre;  eeeeeeemm   eeeeeeee  mellom setninger, veldig mye….

 

 

Hva er din favorittby?
Jeg må svare Oslo jeg da, for den kjenner jeg – der har jeg bodd og det er mye fint å oppleve der.
Selv om det er mange andre byer som er flotte og mange utenlandske byer….
Men, Oslo er lekker!

 

 

Hva klarer du ikke å la være?
Mobilen…. om det er noe godt i skuffa, da klarer jeg ikke la det være…
Og jeg klarer ikke la være sjekke “barten” og bruke hårfjerner på den og nappe hår…
For bart vil jeg IKKE ha!
Skulle nok vokset den…. eller brukt laser….

 

 

Hva er det første du legger merke til når du møter en  ny person?
Utstrålingen….
Øynene…
Smilet..

 

 

Din favorittalder så langt i livet?
Jeg trives veldig godt her jeg er nå…
Ting har roet seg, og livet er godt her jeg er 🙂

 

 

Velg mellom en million kroner og evnen til å fly
Evnen til å fly?
Hmmmm  jeg har ofte drømt at jeg flyr, i drømmene, og det har gått fort…
Kanskje jeg måtte valgt det?
En million kroner ?  Tja, jeg kunne valgt det også…
Jeg tror jeg hadde valgt pengene jeg 😀

 

 

Hva hører du på akkurat nå?
Akkurat nå er det helt stille.
Jeg har gått tur med hunden, og tilbake i huset er det helt stille.

 

 

Siste sangen du hørte på?
“Jeg glemmer deg aldri”
Emma Steinbakken
– Rådebank-filmen

 

 

Hva irriterer deg mest?
Når jeg forteller noe, og så blir jeg avbrutt eller noen andre begynner å snakke om noe annet… Jeg mister litt grepet da…
Eller også dette at tidspunkt ikke er så nøye for noen…. avtaler om tid som ikke holdes…

 

 

Har du noen rare vaner?
Vaner/uvaner…. jeg liker stillhet når jeg står opp… og en vane jeg har lagt meg til er å spise frukost og drikke den gode kaffe foran datamaskinen og kose meg med blogginnlegg og skrive nye innlegg… den gode starten på min dag

 

 

Har du på deg sokker akkurat nå?
Ja faktisk!
Men de forsvinner fort. I og med jeg nettopp har gått tur med hunden, så har jeg ikke tatt de av meg ennå…. men jeg får klaustrofobi i beina (hahahah men det er sant) og klarer ikke gå med sokker en hel dag.
Elsker å gå barføtt!

 

 

Føler du deg ung eller gammel for alderen?
Jeg føler meg ung nok….
Glemmer at jeg er der jeg er…
Helt til mine barn dukker opp med sine kjærester…
Da ser og forstår jeg at jeg ikke er 30 ish lenger 😀
Men det er helt greit – for man føler seg som man vil liksom.
Og jeg føler meg ung nok.

 

#ungnok

#spørsmålogsvar #stjælefraandrebloggere #blogg #svar #spørsmål #ærligesvar #trettenspørsmål

6 kommentarer

Siste innlegg