sprø serie som minner litt om mangt og bl.a. game of thrones ……

 

 

VIKINGANE

 

 

Om du klikker i bildet over her, kommer du inn til trailer.

En norsk serie i 3 sesonger.
Der noen synes det er greit å begynne med sesong 3 og deretter 2 og 1 – men jeg begynte på sesong 1 og avsluttet med sesong 3.
Dette med å starte med slutten pga av at siste sesong gir forklaringer til sesong 1 og to 😀

En helsprø serie om vikingane i en litt mer moderne tid…………..

Jeg liker denne humoren – (litt slik teit og klein til tider – men får frem smilet)  – så her er det bare å se innom NRK og finne denne serien.

Anbefaler den!

 

 

#vikingane #sesong #nrk #norskserie

2 kommentarer
    1. Ei jeg kjenner var med i et par episoder av denne serien, så jeg så litt da, men akkurat denne fenget ikke meg da. Det var bare artig å se kjentsfolk med 😀
      Men kanskje om jeg hadde sett videre at det ville fenget etterhvert.
      Takk for tipset i alle fall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg