tankespinn – det brukar snu

 

God morgen Norge!

Det blåser ute
Sorte skyer har føket over himmelen
Enda mørkere skyer kom rullende med lyn og torden her om dagen
Enda til hagl kom i den bygen
Sommar-regn, sa eg

Nehei!
Ditte e ikkje sommar-regn!
Med 9 grade!
Sommar-regn e når det e varmt ute!

Men det kunne ha vore slik i mai –
HVIS det hadde komt regn i mai – med sine 20 og 30 varme
Hadde det regna då – då hadde det vore sommar-regn
Men det som var i mai – det var sommar, uten regn

Jaja  vi er i juni – og gradestokken sank betraktelig over natta
Det brukar være slik i juni – litt hustrigt og vått
Jonsok-afta/St.Hans – brukar ofte være litt ruskete
Men den kan også være sommar-varm og fin

 

Det brukar snu ved jonsokke
Det har vore sagt gjennom alle åra
Det brukar snu ved jonsokke

Eg er heldigvis ikkje vèr-sjuk
Eg klarar meg
Jau, om det øsar ned dag ut og dag inn, kan eg nok bli lei av å ta på regn-kle
Men det gjer meg eigentleg ikkje noko
Eg kjem meg over dørstokken okkesom
Også er det no koselig å være inne og
Får gjort slike ting ein ikkje får gjort når det er varmt og fint ute
Ein kjem seg litt frampå igjen, om ein kan seie det slik

Været ja… vi kjem aldri unna været
Dei fleste er opptatt av det
Når det er sommar, ja då SKAL det være sol og varme
Men vi på sunnmøre og vestlandet og nordover, vi tek det litt som det kjem
Vi er ikkje vant med at sommarane er for varme
Heitebølge har vi ikkje mykje av
Men det kan også verte brannfare på disse kantar også
Og akkurat det er ikkje noko særleg
Nei, nok om det

Vi tek det som det kjem
Været kan vi ikkje gjere noko med uansett

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 66 = Friluftsheidi

Plass nr. 87 = Mammasprinsesse

Plass nr. 16 = Solliv

 

 

Tilbakeblikk til same dato åra før:

 

11. juni 2015 –  du – glede  – mine dikt

 

11. juni 2016 – ordtak/sitat

 

11. juni 2017 – før det kjem regn – Hornseten med Leia

 

11. juni 2018 – fjellet – til Appelsinhaugen og forbi

 

11. juni 2019 – Laila på besøk og blåsbortdagen

 

11. juni 2020 – blå blåere blåest

i for ivrig – mine dikt

 

11. juni 2021 – frodigt

 

11. juni 2022 – rotarystien på Hareid – riverdance og slikt

 

11. juni 2023 – for varmt – båttur

nye stier – kvitneset

 

 

Stå deg vel inn i resten av juni-dagane
Grip dagen!

 

10 kommentarer
    1. Så nydelig rosebilde! Kjenner nesen duften strømme mot meg!
      Vi har ustabilt vær, vi også, regn, sol, torden og hagl. Lavere temperaturer enn vanlig.
      Men jeg tenker som deg- det blir bedre! ☀️

    2. Herlig, dere en flinkere til å ta været som det kommer…Her skal det lissom være stol og sol og 25 dag etter dag..
      Men for meg er 19 – 20 grader en fin sommer. Og som du sier, godt å være inne også..Ut kommer man jo på tur allikevel..
      Takk foro link, herlig – klems 🩷

      1. Ja det er dette med å komme seg ut uansett – også er det jo herlig med noen varme i løpet av sommeren 😀 Og MAI lever vi en stund til på 🙂 klems

    3. nei været får vi ikke gjort noe med ,11+ og kalde nordavind med litt regn i hadde vi i går ,tok en tur til Stryn og der var det 17+ og sol og varmere vind ,vi kjøpte softis og koste oss ute :=)nå skinner sola ,men om bittelitt går den bak fjella så sånn er det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg