for varmt….

 

Sommeren er her!
Og det er bare lekkert fra enden til annen  – med morgentur for hund og menneske – og når det blir for varmt rundt huset, tar vi oss en båttur
Jepsipepsi!
Og bading står selvfølgelig på programmet til denne dama 😀
Hele 16 grader var det i sjøen i går – det er ikke verst!
Jeg har jo badet ved hele 4 plussgrader 😀

Sommeren er her, kommet for å bli, må nytes i det fri, du og jeg og vi 😀

 

 

 

 

Nedkjøling pü gang

 

 


Anna Olava suser forbi..

 

Bading ved Kjeldsund leirsted

 

Så suser vi oss til Kvamsøya for å se om det er noe liv der – før vi tar kvelden og ser litt champions league…

 

 

 

 

 

God søndag til deg 

8 kommentarer
    1. Så flotters at sommeren har kommet til dere også 😎 Jeg er en stor pyse blitt når det gjelder badevannet, men jeg tror jeg skulle klare +16C. Ønsker deg en nydelig søndag, klems 🤗

      1. Ja å dyppe seg i saltvann er god medisin for kroppen min 🙂 Og det er ikke kaldt nå for meg i allefall 😀 klems

    2. Endelig ble det sommer til oss også. Men har ikke frista å bade enda. Var en tur nede ved sjøen i dag, og det var veldig mye pollen i sjøen, og lavvann ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg