tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Er det viktig for deg hvordan ting blir plassert i oppvaskmaskina?

Har du et system?

Og für du litt slik irritasjonsfølelse nür du ser ting stür tilfeldig plassert?

Jeg bare lurte 😅😁

For jeg er litt slik. Systemavhengig!

Så prøver jeg så godt det lar seg gjøre å overse tilfeldige plasseringer av kopper og kar, men av og til bare kapitulerer jeg og omorganisere i rotet🤪

Og sånn går no dagane …

 

 

DAGENS BLOGGERE

 

Plass nr. 46 =  JANNENORDVANG

 

Plass nr. 67 =  HEIDIROSANDER

 

Plass nr. 93 = HENRIETTE JOHANSEN  denne får jeg bare opp varseltrekant/feil på… kommer ikke inn

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

Det er helg!

 

#tankespinninnidagen #deterhelg

 

6 kommentarer
    1. Lurt ĂĽ fĂĽ plass til mest mye, prøver det jeg ĂĽ….kjører en maskin en gang i uka tenker jeg..
      Kjeler vasker jeg opp for hĂĽnd! God fin dag….klem….

      1. hehehe ja ikke sant 😀 Jeg er litt slik nĂĽr det gjelder ĂĽ vaske opp ogsĂĽ jeg… rekkefølgen og system… hahaha

    2. Hahahaha…. vi er sĂĽĂĽĂĽĂĽ like! Jeg har oppvaska pĂĽ fast plass i maskinen…..! Ville nok ikke likt om det blei krøll i opplegget der! Klem <3

      1. heheehe Nei det er noe med det… og her gĂĽr omplasseringen i det stille foreløpig 🙂 Jeg vil jo ha ting pĂĽ MIN mĂĽte til tider,, men det kan jo bli i meste laget av og til 😀 hehee men oppvasken mĂĽ vĂŚre rett i maskina!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg