tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Så har søndagen seget på – det er mørkt ute men fortsatt kaldt.
Vi har passert midten av januar allerede – det er helt utrolig rett og slett, hvor fort dagene egentlig går.
Sola i bygda der tilbake og det blir lysere for hver dag.
Joda, man kan nevne dette i bøtter og spann – men det er jo viktig da.
At det nå blir lysere – og de som ikke har hatt det så godt i mørketiden, kanskje begynner få det litt bedre.

 

Jeg har i dag ønsket mange en god LØRDAG – og det beklager jeg 😀  hehehe
Det er jo SØNDAG, men går aldeles i tullball pga arbeidshelgen….
Men så bra da, egentlig, at det er søndag i dag – for da har jeg snart jobbet min arbeidshelg som avslutter mandag klokka 14.00  😀

 

 

 

Plass nr. 50 = ELLA SOUL

 

 

 

 

Jeg er utdannet HelsesekretĂŚr og Helsefagarbeider.
Det er greit å ha litt forskjellige ben å stå på….
Mulighetene er større om man vil bytte jobb.
Jeg mener alle burde, en gang i livet, prøve noe annet.
Man blir fort “låst” i samme tralten og ser ikke nytt, om man har hatt samme jobben i 30-40 år.
Ja, det er jo  min mening da…
Men nye erfaringer er alltid godt ĂĽ fĂĽ med.

 

 

 

#blogglistentopphundre #plassnummer50 #bloggeretopphundre #blogg #bloggere #blogglisten

8 kommentarer
    1. Jeg har to utdannelser. Prøvde å bytte litt, men gikk tilbake til lærerjobben. Og den jobben jeg har nå er så mye mer enn bare lærer, så den har endret seg underveis.. Sunt å prøve litt annet, helt enig 🙂

    2. Enig med det der med jobb….. men nĂĽ har jeg jobba med det samme i snart 33 ĂĽr….. hmm….. og surr i dagene blir det fort! God klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg