tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Februar siger på – ny uke og nye muligheter
Det er tirsdag
For meg betyr dette at det er kor-øvingsdag
Har tirsdagen noe innhold utover arbeidsdagen generelt, for deg

 

Tilbakeblikk

7. februar 2016 – Lilla

 

7. februar 2017 – Ordtak

 

7. februar 2018 – Gårsdagen og bobler

 

7. februar 2019 – savnet etter pappa – pappajente

 

7. februar 2020 – Fjellet

 

7. februar 2021 – Turnuslivet – ut på tur

 

7. februar 2022 – Glimt av sol

 

Som kroniker kan man føle pü at livet er pü sidelinjen
Man bare venter pĂĽ at ting skal ordne seg, for ĂĽ komme tilbake pĂĽ sporet
Sporet man har vÌrt pü før
Men kommer man tilbake dit?

Om vi alle begynte med VitaPro – så hadde vi fått et helt nytt liv
Spreke som fy – ikke sant!
Eller et av de andre mirakel-tipsa som svever rundt
Kanskje en medaljong fra en viss herremann

For min del tror jeg det har mer med å tro at det virker, så virker det…
Og man kommer jo ofte inn i positive spor som fører en godt pü vei i rett retning, før det faller sammen
Å ha trua på noe – det er det som teller
Tro at det gĂĽr bra

Jeg spiser vitaminer og mineraler som kroppen tåler, hver dag – og har trua på at akkurat de tablettene er med på å gjøre hverdagen min bedre
Om det er noe i dèt i det hele tatt?  Hvem vet

Å gå turer er jo det enkleste og billigste
Bevegelse
Det koster bare slitasje på sko – og gevinsten er merkbar

Spise sunn mat – hva det nå enn er for den enkelte mann/dame i gata

Vi får gjøre det som er riktig – sier Vedum…
Ang valg…
Hva er riktig?
Vet vi allerede utfallet?

 

 

DAGENS BLOGGER

Plass nr. 35 = MetteJosteinsdatter
Plass nr. 57 = Frodith
Plass nr. 85 = Fotavtrykket

 

 

StĂĽ deg vel inn i den nye dagen

4 kommentarer
    1. Fine tanker! Og jeg har vurdert Vitaepro jeg også, men det koster jo så mye. Og jeg har vel lite tro på at det blir så stor forandring. Sendte melding til en som var i en slik reklame, og han hadde fått stor gevinst sa han. Men av erfaring så er alle slike vidunderpiller ikke så vidunderlige likevel 😉 Tar også vitaminer og det jeg trenger. Så får vi gå turer, og gjøre det vi kjenner at kroppen trenger og vil 🙂 God tirsdag! Klem <3 PS: Bakt eplekake, og blogget i dag 😉

      1. Jeg har prøvd vitaePro og husker ikke om det var den eller en annen jeg prøvde, som ga meg slik hjertebank… viste seg at det var noe i den geleen som pakker innkapselen jeg ikke tĂĽlte… og ellers var det ikke noe gevinst ĂĽ rope opp for.. for min del 🙂 Mmmm eplekake!!!

    2. Ja, hadde det vært så vel, at alle ble friske og raske med en tablett vitaePro. Nei, det er nok bare andre som tjener penger på det tenker jeg. Men det er ikke greit å ikke fungere som man vil. Jeg har mine små ting, men jeg drømmer om å komme tilbake til der jeg var for noen år siden. Men om jeg gjør det? Aner ikke. Jeg får visst ta en dag av gangen, og tenke positivt. Klem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg