tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Slik ja… så har jeg rundet topphundre-lista på blogg.no
Starter nederst på plass nr. 100 og klikker innom alle – helt til topp 1.
Noen legger jeg igjen kommentar hos, og andre ikke.
Kan ikke legge igjen hundre kommentarer!!
Da hadde jeg sittet hele dagen tror jeg 😀
Men jeg leser, og oppdager stadig nye interessante blogger.

Andre dager leser jeg “bare de faste” – og sånn går no dagane.

Leser du ofte topp hundre lista?
Eller bare de faste
Og kommenterer du alltid?

Det er alltid hyggelig med kommentarer – men jeg ser jo at jeg ikke rekker det alltid
Men at jeg er innom – det er jeg nesten hver eneste dag 🙂  Jeg har jo tid til det kan man si…

En digresjon: en bitte bitte bitte liten flue surrer rundt meg og irriterer meg noe grenseløst
Blir visst aldri kvitt disse små fluene
De kommer i blomster og planter fra butikken
Det har minket… men de forsvinner liksom ikke – selv om det er gjort grep – som å sette selvvannere i pottene som gjør at jorda blir tørr på overflaten osv….

 

Og tenk; det er midten av mars!

Hva skjedde denne dato sist år?

 

15. mars 2022 – Utfordre meg selv – kampen om Okla

Hunden mennesket og katten

 

Det var slettes ikke snø denne dagen i fjor
Det var en vakker vårdag der kusymra blomstra

Så det er håp ennå – selv om det er over meteren med snø akkurat nå!

Og drømmen og målet er slike fjellturer igjen!
Så det er bare å stå på- trene og få kroppen i god form – med museskritt 🙂

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 34 = Dedicat

Plass nr. 56 = Seniorlivet

Plass nr. 84 = Matvalorer

 

 

Lag deg en fin fin dag!

 

16 kommentarer
    1. god morgen ,nei jeg har aldri klikket inn på hele topp100 lista ,men klikker inn på mange også noen andre enn dei faste,komenterer ikke alltid for ofte aner jeg rett og slett ikke hva jeg skal komentere med ,da er det bedre å la være tenker eg :=) ja her blomstret jo snøklokkene ,men hvordan dei har det under all snøen nå vites ikke ,håper det tåler det da selv om det er mye snø og den har ligget lenge,ha en fin dag og ja forsiktig med ryggen din

    2. Her koser jeg meg med dine vidunderlige bilder. Du er jo flink som leser en til hundre:) Kunne tenke meg det, men ikke alle blogginnlegg vekker interesse hos meg og det tar masse tid og min tåkete hjerne, går det ikke:) Så, jeg har faste blogger jeg er innom å lese som deg:) Du inspirerer mye:)

    3. Du er flink til å “se” deg om i bloggblokka. Jeg er innom lista for det er greit å finne litt av hvert der. Pluss at jeg husker å gå innom de jeg følger. Jeg “ser” dere jo! Jeg er ikke på topp selv, men det er heller ikke viktig. Noen nye leser jeg av og til, men jeg er ikke så flink til å kommentere overalt. Klemsiklem 🙂

    4. Jeg må vel være ærlig å si at jeg leser nok ikke alle 100 bloggene, men en del av dem er jeg igjennom. Jeg prøver å legge igjen kommentar på de jeg har fulgt “fast” en stund, men det kommer litt ann på formen hva jeg orker. Ha en fortsatt fin onsdag, klem 🥰

    5. Det må ta veldig lang tid å gå gjennom alle hundre!
      Men veldig fint at du gjør det, da, og du har også ofte hyggelige kommentarer å gi. Setter pris på det! ♥️

      1. Tusen takk 🙂 Ikke alle som blir kommentert, men synes det er spennende å se hva de forskjellige blogger skriver om til tider 🙂

    6. Jeg har kikket innom de fleste på topp 100 lista, men ikke ofte nei.
      Har så mange faste jeg følger at jeg prioriterer dere 😀
      Ikke alltid jeg rekker det heller, og vi jo gjerne kommentere også 😘

    7. God kveld! Jeg har aldri klikka inn på alle på topp 100, men det hender jeg kikker på lista og klikker inn på noen som er nye for meg…! Stort sett har jeg en vanlig gjeng som jeg leser hver eneste dag – og jeg legger som oftest igjen en kommentar! Koselig det! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg