tankespinn inn i dagen

 

God morgen Norge!

Et lite stykke forvirring seilet min vei nĂĽr jeg leste litt blogg i dag tidlig
Det var da jeg leste overskriften til bloggeren Allans verden – at jeg stusset litt
1. juli liksom….
Et lite øyeblikk stod det helt stilt… 1. juli… er det nå det?
Og det er faktisk det
Juni er passert – historie
Og juli er kommet for ĂĽ vĂŚre en hel mĂĽned
Hva skjedde i juni da?
Det er noe å lure på….
VĂŚret var ikke som i mai mĂĽned, det er helt sikkert
Men juni… det var st. hans da…
Men ellers…

Velkommen juli!
– det er ikke så mye annet å si 👍☔️

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 63 = Vabofamily

Plass nr. 84 = Stalltajet

Plass nr. 13 = Spisogspar

 

Nei, for man kan vel ikke si: det üret sommeren dro før vi kom til den?
Sommeren, som kom i mai og dro i juni… vi rakk jo den – men det var bare så alt for tidlig
Den kommer igjen, ikke sant?!
Vi slipper å bekymre oss for det, på en måte 😅
For i juni kom den innom med en varm dag nå og da… bare ikke som i mai – da den var der uke etter uke🌞
Det er det sommeren kan gjøre – bli i ukesvis

Nå, den siste dagen i juni, var en ordentlig blåsbort-dag – og det ser ut som at juli starter slik, blåsbort… men vi er her vi!
Vi blĂĽser ikke bort!

 

 

Tilbakeblikk til samme dato üra før:

 

1. juli 2015 – ønske – mine dikt

 

1. juli 2016 – takk for kaffien – på Runde i godt lag med Eva og Inguna

 

1. juli 2017 – træl – herøyspelet Kongens ring

 

1. juli 2018 – fjelltur i godt lag med Tove og hunen Leia til Laupsnipa

 

1. juli 2019 – sjuk nei…

 

1. juli 2020 – sett og hørt – mine dikt

 

1. juli 2021 – snorker – mine dikt

 

1. juli 2022 – demning – repost mine dikt

 

1. juli 2023 – livet – mine dikt

 

 

Stå deg vel inn i den nye dagen og uka 😃

 

10 kommentarer
    1. Ja tenk nå er det juli allerede. Krysser virkelig fingre og tær for at sommeren kommer tilbake nå. Skal ikke klage her nord altså, for etter kun et par dager med litt regn og vind, fikk vi en nydelig dag i går som ser ut til å fortsette i dag 🤗
      Ha en riktig flottersfin første julidag 🥰 Klemz til deg.

    2. Ja tenk at den første sommermåneden allerede er historie, og juli ligger foran oss med blanke ark som skal fylles 😉 Ønsker deg en fin mandag, klem 🤗

    3. nei juni var ikke som juli ,men vi har jobbet med planlagte arbeider her hjemme ,sĂĽnn sett har temperaturen vĂŚrt varm nok for oss ,men nĂĽ kan vi godt fĂĽ litt varmere dager igjen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg