sjuk nei?

 


Snapchat-selfie er helt greit – pynte pĂ„ fasaden liksom 😀

 

SĂ„ mĂ„ man bare logge av – stupe til kĂžys og ringe lege



 Ja det vart slik i dag. Og grunnen var vel at jeg tok paracet og ibux FØR jeg spiste frokost. Og jeg er en av de som egentlig ikke tĂ„ler NOE smertelindrende nesten


.. Nesten alt med trekant pĂ„ og Voltaren

.. FY FY for meg




Men med stigende feber og rasp i hals og bryst og hode tungt som bly, blei det litt for mye pĂ„ dama, og ho ringte og fikk time hos legen. Og nĂ„r man har vĂŠrt hos legen blir man jo bitte litt bedre

.. Det er iallefall et VIRUS som ikke skal medisineres. Men hun tok en neseprĂžve som skulle sendes inn – for Ă„ sjekke om det ligger andre ting der – som trenger behandling evt. jaja paracet pluss ibux – nesespray og sugetabletter og hostesaft er helt greit det – bare jeg blir BEDRE OG BRA.

 

BesĂžket ligger og sover ennĂ„ – ungdommen vettu

. sĂ„ jeg har rukket Ă„ stĂ„ opp, bli dĂ„rlig, ringe lege, dra til lege, handle litt pĂ„ apoteket og diverse pluss gĂ„tt en bitteliten tur med hunden i Ăžsende regn. Og sĂ„nn gĂ„r no dagane


.

 

 

 

 


Litt slik urven – men allerede nĂ„ satser jeg pĂ„ at jeg er i bedring med alt jeg skal putte innabords av remedier 😀

Det er mandag, det er ferie og det er regn og skodde





Jadda


..
Det kommer vel bedre dager etter dette?
Bare Ă„ vente og se positivt pĂ„ hele greia liksom 😀

 

Ha en fortreffelig dag der du er!

 

 

 

#mandag #virus #snapchatselfie #legebesÞk #forkjÞling #vondhals #morgentur #luftehund #regn #skoddeogregn #ogsÄnngÄrnodagane #urven #ferie #pyntepÄfasaden #sjuknei #haenfindag

12 kommentarer
    1. neimen stakkars deg da,dette hÞrtes ikke koselig ut,hÄper du blir fin igjen fortere en lynet,og ungdommen mÄ ta lufteturen resten av dagen mener no iallefall jeg :=) ,her meldes regn fram til torsdag,da skal det iallefall bli tÞrt,men det kan godt komme sol ogsÄ :=)

      1. Ja du sier noe der hehehehehe men jeg har sĂ„ lyst Ă„ vĂŠre med og om det blir opplett senere tar jeg nok med alle pĂ„ en luftetur .-D hehehhehe vi fĂ„r se pĂ„ formen iallefall 🙂 Tusen takk!! <3 Vi har litt planer sĂ„ fĂ„r hĂ„pe vĂŠret snur snart!

    2. Uff…god bedring til deg! Jeg vĂ„knet med rasp i hals…nyser i ett sett og fĂžler meg dĂ„rlig selv….tror det er det vekslende vĂŠret vi har hatt… kjĂžpte meg rĂ„melk tabl. Og c vit. . HĂ„per det forsvinner like fort som det kom…hos deg ogsĂ„…klem

    3. Herrefred.. stakkars deg 🙂 Sender masse gode tanker og hĂ„per det forsvinner like fort som det kom. SĂ„nn sommergreia kan vĂŠre uggent _P Hoff.. klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg