tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Det er fredag morgen – og jeg går inn i arbeidshelg.
Jeg tenker det ofte nå, at det går for fort.
Og jeg føler det også – at det får for fort.
Det er ikke mange dagene igjen av februar 2021…
Og jeg synes det nettopp var midten av januar…

Jeg kikket ut av vinduet og tenkte at fuglene nok ikke er så sultne nå…
Det henger mat i treet som har hengt ganske lenge..
Er det fordi mange andre henger ut mat`?
Eller er det fordi det var så kaldt at maten var frosset til is?
Neste gang jeg kikker ut er det masse fugle der 😀

Så er det unike bilder fra planeten mars…
Og det er høye smittetall igjen i Oslo…
Flere varianter av smitte 🙁
Og det er akkurat ett år siden første smittetilfelle i Norge…
Vaksine vaksine kom igjen!

 

 

Plass nr. 50  =  DEDICAT

 

Plass nr. 71 =  UTIFRILUFT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STÅ DEG VEL 🙂

 

 

 

#bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #plassnummer71 #plassnummer50 #topplisten #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten #stådegvel

10 kommentarer

Siste innlegg