tankespinn inn i dagen…

God morgen Norge!

 

Om jeg skulle blitt mor igjen langt over passert 40?
Blir man det så blir man det…
Men jeg følte alltid at jeg var ferdig med småbarns-delen etter passert 30.
Men om man møtte den store kjærligheten rundt 40 og et “kjærlighetsbarn” kom…
Joda, det skjer det.
Men jeg tenkte aldri slik.
Følte liksom at jeg hadde to barn å ta vare på som skulle opp og frem..
Og at på et tidspunkt ville jeg være noe mer enn “bare mamma” om du forstår meg rett…
Å være mamma er jo fantastisk, når man ønsker det, også vokser barna til og de trenger all den oppfølging.
Det er tøft nok i seg selv, og enda tøffere om man er alene om alt ansvar…
Akkurat det vet jeg ALT om 🙂
Tanken på å bli mamma som passert 40 åring fristet aldri.
Kanskje det nå heller kan  bli et barnebarn eller tre – eller ingen barnebarn.
De velger annerledes i dagens samfunn – de som er på vei inn i det voksne liv.
Mange velger bort dette å få barn.
Tiden vi lever i….

 

 

Plass nr. 50  =  SILJE BJØRNSTAD

 

 

Plass nr. 71  =  FULLTENDIGKAOS

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG  🙂

 

 

 

 

#topplisten #blogglisten #bloglistentopphundre #bloggeretopphundre #blogg #tankespinninnidagen #plassnummer71 #bloggere #plassnummer50 #tidenvileveri

6 kommentarer
    1. Å få barn etter passert 40, tjaa…jeg var innom tanken. Starta først med barn etter fylte 30, så da jeg mistet ett rundt 40 tenkte jeg faktisk på det. Men hun som skulle være siste fikk være den siste og i morgen fyller hun år. Så vi får vente å se, om våre håpefulle vil ha barn. Det blir sikkert stas om så. Ser nyutsprungne besteforeldre rund meg bli helt tussete 🙂 :D. Fin dag til deg <3.

      1. Heheehe ja nyutsprungne besteforeldre er HELT tussete 😀 Noen begynner jo sent med å få barn, og jeg vet om flere som har fått sitt ønskebarn rundt 40 og passerte 40 🙂

        Lag deg en fin fin fredag 🙂

    2. Mm – tiden vi lever i! Nei, det er flott med mine to unger også – jeg tenkte også alltid på at de skulle opp og fram! Nå er det kanskje tid for barnebarn – om det skjer! Vi får se…. det går iallfall ikke fort i svingene her…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg