tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Nikotintyggis eller nikotinplaster….
Hmmm
Jeg har ikke prøvd hverken det ene eller det andre…
Men det er kanskje vel verdt om man vil slutte ü røyke
Jeg sluttet – brukte egen vilje – og når jeg hadde bestemt meg – da gjekk det greit.
Men noen kamper har det vĂŚrt.
Jeg har prøvd ü slutte røyke mange mange ganger.
Viljen var aldri til stede…
Men så bestemte jeg meg…
Forberedte meg i flere måneder – og det var IKKE et nyttårsløfte.
Men datoen blei 01.01.2013
Viljen mĂĽtte vĂŚre til stede
Og denne gangen var den der – fordi nå SKULLE JEG KLARE DET!

 

Jeg har nü vÌrt 
RØYKFRI 
i hele 8 ĂĽr!

 

Jeg tror ikke jeg har spist mer opphakkede gulrøtter og annen frukt og grønt de første månedene, som i starten på året 2013 😀

 

 

Plass nr. 50 = TILBAKE TIL LIVET

 

Det normale livet vårt byr på utfordringer og overraskelser rundt hver en sving….
SĂĽ egentlig sĂĽ er vel ikke noe liv normalt?
Vi har alle vĂĽre kamper.
Vi har alle våre utfordringer – i små eller større doser…
Selvfølgelig har noen det verre enn andre totalt, men vi  kan si: det gür bra!
For de fleste av oss gĂĽr det bra

 

#blogglistentopphundre #blogg #bloggere #plassnummer50 #topplisten

6 kommentarer
      1. Ja tenke seg til…. tiden flyr og det er sĂĽ herlig ĂĽ slippe den lasten 😀 TUsen takk! Ønsker deg fin tirsdag og en god fortsettelse pĂĽ uka 🙂

    1. jeg er sü glad for att du greidde ü kutte ut røyken ,nür jeg nü ser min mor med kols skulle jeg ønske alle sluttet med røyken ,det gjør ikke godt for hverken helsen eller lommeboken ,sü hurra for deg :=)
      og livet ,ja det er uforusigbart,oppturer ,nedturer ,sorg og glede vi fĂĽr hĂĽpe det nye ĂĽret har mest glede for dei fleste av oss

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg