tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Krav til ditt og krav til datt..
Gå langt og ikkje kort
Fort og ikkje sakte…
Det kreves heile ti tusen skritt kvar dag for å ha oppnådd best nok effekt…
Om du ikkje klarar #titusenskritt då??
Då  oppfyller du ikkje krava..
Krav…
Oppmodning…

Kven er det som setter disse krava… du eller eg?
Vi set dei kanskje saman…
Kanskje skal du ikkje henge deg opp i alle disse krava lenger…
Gjere det DU klarar – dine krav –
slakke litt på forventningane og glede over det som virkelig blir oppnådd?
Eller er det ikkje bra nok..
Krava…
Dei står dere i kø – enten kravet om ditt eller kravet om datt…
Både eg og du lagar dei…
Kanskje på tide å hoppe over ein del krav…

 

 

 

 

Plass nr. 50  =  HEGES LILLE ROM

 

Plass nr.  71  =  NICOLE TOUCH

 

 

 

STÅ DEG VEL OG LAG EI SÅ GOD HELG SOM MUIG

 

 

CARPE DIEM

 

 

 

 

 

 

#stådegvel #godhelg #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #topplisten #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggtoppen #toppbloggere #blogglisten #bloggere #carpediem

4 kommentarer
    1. ja dei 10 000 skritta tenker jeg på innimellom ,ser på mobilen 4000 skritt ,men så tenker eg att det bare er på en spasertur ute jeg går med den mobilen på kroppen ,men kroppen den går den inne og ute ja hele dagen ,så jeg tenker det ikke er reelt å se på den mobilen hele tiden hva den forteller meg ,ellers er det jo mye jeg vil ,ligger i sengen og drømmer ,så står jeg opp og det er minusgrader ute og snøen ligger over jordene ,ha ha så får jeg bare fortsette å drømme for ennå er det ikke mye jeg kan finne på ute slik jeg har lyst til ,men det er helt greit det kommer en dag da snøen er borte ,så får vi se da om jeg orker alt jeg innerst inne har lyst til ,krav,en her i huset skjønner ikke hvorfor jeg ikke orker fylle opp drivhuset i år ,men jeg orker ikke har ikke energie og helse til det ,så det så ,blir sikkert koslig i drivhuset alikavel :=)ha en fin dag da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg