tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

 

Pinsehelg..
Sola skinner ikke fra klar blå himmel i dag… men temperaturen er god 🙂
Og jeg tror sola kommer helt og holdent frem i dag ogsĂĽ!

Langhelg for mange – men jeg skal på arbeid 2. pinsedag – sånn er det med turnuslivet 😀
Men tilbake til Pinse… hva betyr pinse?
PINSE

Jeg blei ringt opp i går, mens jeg kjørte bil, av en dame som ville snakke om bibelen…
Det var ikke Jehovas vitne…
Jeg takket høflig nei, og ga henne kreditt for å tenke på andre i dagens samfunn…
hun spurte om hun kunne ringe meg tilbake ved anledning – da jeg var ute og kjørte bil.. men jeg sa at det ikke var nødvendig, og ønsket henne en god dag.
De som satt på i bilen ble overrasket over at jeg var så høflig i telefonen overfor noen som ville “selge” meg noe…
Ja svarte da at jeg følte damen fortjente et fint svar selv om jeg ikke var interessert.
Andre ganger sier jeg bare NEI TAKK, og legger pĂĽ.

 

 

Plass nr. 50  =  FRUENS VILJE

 

Plass nr. 71  = INGVILD SÆTRE

 

Plass nr. 97  = BENTES KJØKKEN

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

#tankespinninnidagen #stĂĽdegvel #telefon #plassnummer50 #topplisten #plassnummer71 #bloggeretopphundre #plassnummer97 #blogglistentopphundre #toppbloggere #bloggere

10 kommentarer
    1. Deilig med en ekstra dag fri!
      Slike telefoner svarer ikke jeg pĂĽ. For dette er ukjent nummer og sĂĽnn blir det. Men du var hyggelig <3
      Ønsker deg en fin pinse!

      1. Ja av og til tror jeg det er jobben som ringer, og svarer… NĂĽ har jeg hatt frihelg og mĂĽ pĂĽ jobb selv om dagen er rød 🙂 BLir jo litt ekstra utbetaling pĂĽ lønna da etter slike røde dager 😀 Lag deg en fin dag <3 klem

    2. Jeg er ikke alltid like “Grei” nĂĽr folk skal selge meg noe nei 😀 Fordi jeg har opplevd at folk ikke GIR SEG, sĂĽ da blir det nesten til at jeg ikke svarer, bare legger pĂĽ 😮 Synes du var flink 🙂

    3. Noen av dem som ringer, er jo spesielt hyggelige og høflige – andre er bare dust…. lettest ĂĽ si nei takk med en gang til dem i siste kategori…..! God pinse-klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg