tankespinn inn i dagen..

Reklame | Talkmore

 

God morgen Norge!

 

Disse A-ha opplevelsene…
Jeg får de av og til…
Litt slik; åhja var det slik det var ment osv..

Etter mange visninger på TV av en reklame, der en mann med rustning setter seg ved siden av en med datidens klær, på en benk…
en reklame for “talkmore” som jeg ikke har forstått helt..
Helt til jeg så den skikkelig, og at innbyggeren legger fra seg mobilen på benken og han med rustningen kommer og setter seg rett PÅ telefonen…
Har aldri fått med meg akkurat DET poenget…
Jaja  kanskje er jeg treig i oppfattelsen.. eller ikke har sett nøye etter liksom..
Men nå har jeg fått med meg poenget med den!

 

 

Plass nr. 50 =  FRUENSVILJE

 

Plass nr. 71 =  METTEJOSTEINSDATTER

 

Plass nr. 97 =  RACHEL

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

#stådegvel #plassnummer50  #plassnummer71 #plassnummer97  #bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #toppbloggere #topplisten #blogglistentopphundre #topphundre

6 kommentarer

Siste innlegg