tankespinn inn i dagen..

 

God morgen Norge!

 

Dagen i dag…
Torsdag
Trærne bøyer seg i vinden
Sauen beiter på marken nedfor stuevinduet mitt
Regn mot vinduet
Stille – uten om god morgen Norge som surrer på TV
og jeg som sitter her og leser blogger, skriver litt og nyter havregryn og kaffe
Sosiale medier,
det er der det skjer,
drømmer blir til?
Blir dine drømmer til via sosiale medier?
Ikke mine iallefall…
Jeg liker bare å skrible ned mine tanker, lese andre sine tanker og dele mine turer og bilder.
Og av og til blir mine innlegg brukt i aviser og slikt.
Morsomt…

 

 

 

Plass nr. 50 = FOTOKJERRING

 

Plass nr. 71 = OLE HAR TATT ORDET

 

Plass nr. 97 = MONIKAMDESIGN

 

 

 

 

~¨~¨   LAG DEG EN FIIN DAG   ~¨~¨

 

 

#lagdegenfindag #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggtoppen #topphundrebloggere #bloggere #bloggtopplisten

6 kommentarer
    1. Nei, drømmene mine blir verken til eller får vinger pga sosiale medier. Men det er artig å holde på med. Hobby 🙂 Det er det viktigste for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg