tankespinn inn i dagen… avhengig…

 

God morgen Norge!

 

 

Man merker at man er bittelitt avhengig av #godmorgennorge
når GET-BOKSEN ikke tar inn kanaler denne morgenen…

Men, saken er biff når man kan koble seg på TV2SUMO og se favorittprogrammet der 🙂
Kanskje jeg bare skal kvitte meg med hele GET-BOKSEN?

Jeg har jo appene på TV jeg kan bruke….
Og kanaler i hauger og dunger bruker jeg ikke lenger…
Ser mest på Netflix, Viaplay og HBO – der jeg har koblet meg på min sønn sitt gjestenett…

Og hva skal man da med alle de andre kanalene..
Joda, TVNorge med 71 grader nord… for det er vel der DEN serien går?
Vi får se…

 

 

 

Plass nr. 50 =  NASJONALGASTRO

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN TIRSDAG!

 

 

 

#bloggeretopphundre #plassnummer50 #blogglistentopphundre #topplisten #blogg #bloggere #blogglisten #tankespinninnidagen #avhengig #tv

6 kommentarer
      1. Sendte mail til Tussa Net der jeg har fiber…. og fikk raskt mail at det var en felles feil og at nå var det ordnet. Jeg har en god venn som har SUMO og da gikk jeg bare inn på den appen på TV. Jeg lurer egentlig på å si opp TV avtalen med strømselskapet mitt, for jeg bruker egentlig bare NRK og TV2 jeg også – og de har jeg på TV app nå…. vi får se… Lag deg en god dag! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg