tankespinn inn i dagen…blĂĄlys..

 

God morgen Norge!

 

Holder du fartsgrensen?
Kjører du litt under eller litt over….
Jeg ligger heller litt over enn litt under..
Det er alltid kjedelig å ligge bak en bil som kjører UNDER fartsgrensen “bare” for å være på den sikre siden…??
Det er jo kjedelig det!!!
Eller hva synes du?
Jeg kjører slik 5-10 over egentlig.
Har lært at spidometeret ikke er helt korrekt   hehehhe
Men får jeg en politibil bak meg….
Da stivner skuldrene og fartspilen går nesten bittelitt under fartsgrensen.. og så kan det jo skje at jeg ikke husker hva fartsgrensen egentlig skulle være når politiet dukker opp..
Jaja jeg har ikke fått blålys etter meg ennå 🙂

 

 

Plass nr. 50 = OLEHARTATTORDET

 

Plass nr. 71 = HAPPY

 

Plass nr. 97 = VABOFAMILY

 

 

STĂ… DEG VEL

 

 

 

#blĂĄlys #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggtoppen #topphundrebloggere #blogg

4 kommentarer
    1. 2 ganger har jeg sittet i bil der sjåføren har fått bot for å kjøre for fort,eller den ene kjørte som han skulle ,forran oss hadde vi en som var langt under grensen ,så min sjåfør (taxi) gasset på og kjørte forbi ,det varte i noen få sekunder og få meter ,men der satt up og forbikjøringen gav en fartsbot på 10000 ,jeg syntes oppriktig synd i den sjåføren og synes det var helt urimelig ,det var en bein strekning,god oversikt ingen trafikk og up måtte ha fått med seg den forran som låg svært mye under fartsgrensen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg