Tankespinn inn i dagen… klokkesnu..

 

God morgen Norge!

 

Gjeeesp…

Klokka er 06.22 men egentlig 07.22…

Jadda

Så var det den tiden igjen. Klokka er skrudd tilbake 🙄

Er det virkelig nødvendig med denne stillingen av Klokka???

Jeg bare lurer…..

Søndag morgen og jeg klarer ikke ligge å drøye det lenger, og står opp og koker kaffe og slår på TV… slenger på en episode av første sesong av KLOVN 😆😁

 

 

Plass nr 50 =  SOFIENILS1https://sofienils1.blogg.no/

 

Plass nr 71 =  LAILASMAThttps://lailasmat.blogg.no/

 

Plass nr 97 =  HEGESLILLEROMhttps://hegeslillerom.blogg.no/

 

 

 

Stå deg vel inn i siste dagen av oktober 💚

 

#sistedagenioktober #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggposten #klokkesnu #søndag

 

12 kommentarer
    1. Jeg synes det er unødvendig. Jeg har nettopp gjort øvelser for krystallsyken og stretch og tøy:)
      NĂĽ blir det frokost:)
      Jeg følger med ” Hometown cha cha” korean serie og den er herlig:)
      En fin dag til deg:)

    2. god morgen ,nei vi trenger virkelig ikke ĂĽ skru klokka fram og tilbake bare for ĂĽ fĂĽ dette lyset en liten time mer ,blir bare tull av det ,tenk pĂĽ dei stakkars dyrene som skal melkast,ikke godt ĂĽ forklare dem dette tullet

    3. Klokka og det styret liker jeg ikke! Denne tiden som er nĂĽ er ok. Den skulle vĂŚrt hele ĂĽret!
      Lyst pü morgenen liker jeg. Jeg gür jo hjemmefra før 0700 hver dag og da er det mørkt. 0 gatelys her ogsü, tror kommunen sparer pü strømmen!

      1. Ja det er dette med at nĂĽr en stiller klokka tilbake pĂĽ denne tiden av ĂĽret blir det sĂĽ raskt mørkt…. og det er mørkt nĂĽr man drar hjemover etter jobb…. men men…. vi fĂĽr tenne lys i mørket! 😀

    4. Jesp, ja sünn er det. De sa jo at det skulle vÌre slutt pü denne snuingen, men det var visst pü igjen. Det blir ei uke som trøtt, men det gür seg til. Klemsiklem:)

    5. Nødvendig eller ikke…. vet igrunn ikke helt! Jeg var iallfall innmari vĂĽken klokka 6 og sto opp etter en drøy halvtime………! SĂĽ – jeg fikk iallfall mye ut av dagen! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg