tankespinn inn i dagen… noe mange bruker..

Reklame | CUBUS

 

God morgen Norge!

 

Noe mange bruker…

 

Jeg satt pĂĽ jobben og fortalte om planene mine for handel etter jobb.. i gĂĽr..
Det var bare det at jeg var en dag senere ute i tankene, for den dagen jeg hadde lagt planer for handel, var den dagen at dagen var RØD.
Søndag på en torsdag…. og jeg trodde at i dag var onsdag…
GĂĽr litt slik i surr..

Men tilbake til at jeg satt på jobben og snakket om handel…og jeg skulle innom
Cubus og kjøpe “øyensverte” sa jeg…
Ungdommen kikket skrütt pü meg og spurte: Hva er #øyensverte  ????

Herregud!

Jeg er oppvokst med ØYENSVERTE jeg… hehehe

Nei i dag heter det MASCARA……………….

Jepp…. jeg er av den “gamle sorten” plutselig….

Jajaja…
Uansett blei det ingen handel i dag, da det er #himmelspretten eller #kristihimmelfartsdag som andre igjen kaller den…

Men i morgen er det hverdag igjen!

Og da skal jeg å handle #mascara  ……….  😀

 

 

Plass nr. 50 =  DAMA FRA NORD

 

Plass nr. 71 =  FIKSIDE

 

Plass nr. 97 =  TUR OG TRENING

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

#plassnummer50  #stüdegvel #plassnummer71 #tankespinninnidagen #plassnummer97 #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #toppbloggere #blogg

8 kommentarer

Siste innlegg