tankespinn inn i dagen…noen dager bare..

 

God morgen Norgen!

Velkommen JUNI!

Sommer sommer sommer…
Juni er sommer – og i går, siste dagen i mai, da var det sommer.
Shortsvær og t-shirt-vær og sol og herlig temperatur
Og i dag, 1. juni = skodde!

Jepsipepsi – man kan ikke kreve alt her i verden…
Sommer er det uansett 😀

Bensinprisen var 28 kroner i går… jeg måtte fylle uansett.

Alt er dyrt!

Hva er det som skjer???

Skal vi svelte i hel til slutt.. ikke ha råa til å løse bilen fra parkeringen, og ikke tør å slå på lysbryteren?

Neeei, vi sitter nå en gang her uansett, og må fungere på best mulig vis
Sånn er det med den saken, uansett

Man kan bli dritt lei!
Bloggeren Natheless skrev om det her om dagen.. i går faktisk.
Drittlei!
Er du drittlei?
Det ene avløser det andre akkurat slik som juni avløser mai og den ene dagen avløser den andre… og sånn går no dagane…

Men det er JUNI og det er sommer okkesom!

Vi er optimister på vår hals!

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr.  43  =  HEIDISVERDEN

Plass nr.  65  =  HEIDIROSANDER

Plass nr.  91  =  EGILSMAT

 

 

STÅ DEG VEL

 

#tankespinninnidagen

8 kommentarer
    1. det er sommer ja og min bursdagsmåned :=) ja du kan så si ,er det meningen att det norske folk skal bli det nye uland der bare dei rikeste har råd til å leve ,det er skikkelig trist att det går feil vei,ikke greit å være enslig eller småbarnsforeldre iallefall

    2. Juni ble det, men pengene flyr med vinden….
      Utrolig hvor dyrt alt har blitt! Skjønner Natheless altså…Det er lov å være amper! I disse tider!
      Klem til deg…

    3. Hihi, det hender at jeg er drittlei ja – ingen tvil om det! Men stort sett er jeg rolig nå…. selvom jeg syns både diesel, bensin og strøm er ALTFOR dyrt nå! 🙂

      1. Ja, jeg tar et helt med ro… ser og observerer men fyker ikke i taket alltid 😀 Da er det heller andre ting som gjø at JEG fyker opp eller er drittlei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg