tankespinn inn i dagen…. nye veier..

 

God morgen Norge!

 

Det kan fort bli kaos oppe i hodet nÄr ting skal forandres pÄ.
Og nÄr man tar det store skritt Ä skifte bank
. ja da blir det rett og slett kaos

Tankene svirrer,  skal skal ikke

Men nĂ„ har jeg vĂŠrt kunde i Nordea sĂ„ lenge jeg kan huske – etter at jeg var kunde i posten all den tid FØR det igjen.
SĂ„ har valget kommet – Ă„ skifte bank.
Hvorfor?
Jo, fordi Nordea stenger dĂžrene.
Man kan fortsatt vĂŠre kunde – men helst bare pĂ„ nett.
Det er ok det – men jeg mistet min rĂ„dgiver og fĂžlte jeg plutselig ikke hadde noen bank lenger Ă„ forholde meg til.
NĂ„r man mĂ„ bestille tid PÅ nettet for Ă„ komme i kontakt.
Jeg tenker jo pÄ de som ikke er pÄ nett.
Hvor vanskelig mÄ de egentlig gjÞre det?
Og MÅ de stenge dþrene slik?
FĂžlelsen av at man pĂ„ en mĂ„te ikke er velkommen inn – vil gjerne ha deg som kunde – men hold deg uten for dĂžra


Jeg velger lokalbanken SPAREBANKEN MØRE!
Og vi er godt i gang og jeg har en flott rÄdgiver og avtalene begynner komme i boks.

Men tankene svirrer
.
Det er mye Ă„ forholde seg til.
Mye som skal forandres.
Bankbrikke
Nye koder og kontonummer


Men men det var nÄ eller aldri!

 

 

Plass nr. 50 =  HOVEDSTEDER

 

Plass nr. 71 =  JANNENORDVANG

 

 

 

LAG DEG EN FIN ONSDAG!

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #plassnummer50 #blogglistentopphundre #topplisten #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten #plassnummer71

8 kommentarer
    1. Bruker banken lokalt ogsÄ for jeg kan fÄ hjelp nÄr jeg trenger det. Men ogsÄ annen bank via Internett for fond og sparing.
      Det med mye papirarbeid med bytting som jeg er ogsÄ ikke glad i. Men mÄ man, sÄ vi har ikke noe valg:)
      Ha en fin dag du ogsÄ:)

      1. Jeg MÅ ikke, men fĂžlte ikke at banken min var der for meg lenger…. da tenkte jeg tiden var rett for Ă„ bytte 🙂

    2. ikke lenge siden jeg var der du er nÄ ,jeg skiftet bank ,jeg gikk for sparebank 1 :=) banken ordnet med det som trengtes ,men jeg mÄtte gÄ inn selv og forandre bankonto hos forskjellige ,forandre kontonr hos coop ,trumfh ,ukeblader osv sÄ litt styr er det ja :=) lykke til

    3. Uff, denne utviklingen er ikke grei. Men nĂ„r sant skal sies, har jeg ikke hatt bruk for banklokalet etter at de stengte ned her hos oss. Men som du sier, det er ikke alle som fikser det pĂ„ nett. Det gĂ„r nok bra vennen. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg