tankespinn inn i dagen…sorgen..

 

God morgen Norge!

 

 

Når sorgen kommer veltende over som en bølge fra ingensteds…
Sorgen over tapet
Sorgen over savnet
Sorgen
Sorgen som du hadde glemt en stund
Sorgen over at den du satte sĂĄ pris pĂĄ ikke er her lenger

 

HVOR ER DU?!

For det kjennes jo sĂĄ uvirkelig at noen bare blir borte for alltid.
Denne sorgen som kommer som en “bråttsjø” og skyller over og gjør at tårene får fritt spillerom en liten stund
Sorgen som gjør at du får en indre renselse

Godt å kjenne på….
Ja, både på  godt og vondt liksom

 

Takknemlighet ogsĂĄ i dag, fordi jeg fikk kjenne pĂĄ sorgen i gĂĄr, som minnet meg pĂĄ det som var.

 

 

 

Plass nr. 50 =  ISABELLE ERIKSEN

 

 

 

TAKKNEMLIGHET INN I DAGEN!

 

 

STĂ… DEG VEL

 

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #topplisten #plassnummer50 #blogglisten #tankespinninnidagen #takknemlighetinnidagen #sorgen #takknemlighet #stĂĄdegvel

6 kommentarer
    1. Ja…sorgen….føles det som den er hos meg hverdag..men prøver ĂĄ finne lyspunkter i hverdagen.
      Ordene dine berører…
      Ha en fin søndag

    2. Jeg har kjent pĂĄ sorgen idag – det er mammas 81. bursdag…. men hun fikk oppleve bare 62 av dem….! Har vært pĂĄ grava med lys og blomst – sammen med prinsessa! Venner meg nok aldri til at ho ikke er her! SĂĄ har det blitt endel tĂĄrer idag – ogsĂĄ pĂĄ grunn av forholdet som gikk i vasken….. ! Men – en mĂĄ regne med litt oppognedturer! Klem <3

      1. <3 sender en varm klem til deg Margrethe <3 Er det noe som kan fikses? For meg blei det jo at alle gode ting er tre <3 Sorgen er vond men mildner litt – bitte litt <3 Opp og nedturer blir vi aldri kvitt, tror jeg <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg