tankespinn inn i dagen…. tilbakeblikk..

 

God morgen Norge!

 

Tankespinn inn i dagen

Valgte nesten Ă„ IKKE legge ut tankespinn i dag..
Ikke sÄ mye som spinner

Tenker det kan blir et par i uka etter hvert – ikke hver dag

Det er tankene sine det.
SÄ tenkte jeg pÄ datoen 14. juli

Hva skjedde Ärene fÞr, pÄ min blogg, denne dato?

 

Her kommer det:

14. juli 2015 – BESSEGGEN

 

2015 var ogsÄ det Äret pappa dÞde <3

 

14. juli 2016 – RUSLETUR

 

14. juli 2017 –  FRODITH SIN SOMMERUTFORDRING

 

14. juli 2017 – TOPP – Vardane pĂ„ Sulafjellet

 

14. juli 2018 – JORDBÆR – Valldaljordbér og sylte

 

14. juli 2019 – SØNDAGSTUR

 

14. juli 2019 – MAT MÅ MAN HA

 

14. juli 2020 – MEDISINER, REDBULL OG BLOMSTRENDE HAGER

 

 

 

 

Plass nr. 50 = QUEENDTHATSME

 

Plass nr. 71 = HEGES LILLE ROM

 

Plass nr. 97 = HEIDI ROSANDER

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #14juli #tilbakeblikk #topphundrebloggere #blogglistentopphundre

10 kommentarer
    1. Mye som har skjedd 14. juli hos deg. Nei, man bĂžr jo kanskje variere litt.
      Men aner ikke om du har fÄtt statistikk inn pÄ bloggen, der ser man jo innlegg som folk liker best.

      1. Nei jeg bryr meg egentlig ikke om noen statistikk jeeg…. hehehe jeg legger ut det jeg liker ogsĂ„ er det opp til leserne om de vil lese det jeg deler 😀

      1. Ja virkelig gĂžy av og til…. og man ser ogsĂ„ hvor fort Ă„ra gĂ„r – og at de pĂ„ en mĂ„te legger seg inn i hverandre og man tror at det ikke er SÅ lenge siden…. liksom 🙂

    2. koslig nÄr du filosoferer over tankane dine ,men noen ganger er det ikke like lett Ä fÄ dem skrevne ,eller det passer ikke ,det kommer nok noen tanker fra deg nÄr det passer seg slik :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg