søndagstur

GOLENESET FYR
OKLA
BØRA

 

 

Jepp!
Tur i fjellet er ikke å forakte en søndags formiddag, selv om ikke sola stikker så mye frem 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Herlig når #havørna kjem siglande 🙂

 

 

#bygda i siktet

 

 

 

 


Må le når eg ser “mina” til hunden……….. liksom; seriøst fleire selfia no….orka snart ikj meir!

 

 

 

 

 

 

 

 


Flott søndagstur!

 

 

 

 

 

#hundogselfie #hundogmenneskeogselfie #selfie #gollenesetfyr #okla #børa #fjelltur #fitbit #titusenskritt #gåtilmånen #norskukeblad #mestring #slappetterinfluensa #sommer

6 kommentarer
    1. Herrejeremi for en flott bildeserie 😀 Ikke lett å se at det kanskje manglet et glimt av sol 😀 Jeg skjønner ikke at du rekker å gå så langt og så mye, for jeg antar bare at det ikke er alle bildene du legger ut 😀 Helt herlig..tusen takk for turen. Beklager at jeg henger etter med kommenteringa.. men blir ikke så lett denne uka når man må prioritere litt anderledes 🙂 Men blir artig med masse familiekos 🙂

      1. Ja nå har dere masse familiekos i Lofoten 😀 Jeg er soom deg, rekker ikke over alt. Men rekker det vi rekker og så for resten være – tenker jeg 🙂 Nyt tiden med familien!! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg