Tankespinn inn i dagen..tusen takk…

 

 

God morgen Norge!

Det er over midten av uka… snart helg.. og jeg er full av inntrykk

🙏

Tusen takk for nå, Oslo ❄️

En litt annerledes tur denne gangen.

En stille tur

Tur med mye fortid i seg, og en siste hilsen

En rose som takk for nå 🌹

 

Å få bo hos storesøs  (holdt på å skrive lillesøs 😅) 😘

Tusen takk Laila 🥰 Gode du

Et knytepunkt mot Oslo – og alltid med åpen dør ❤ Jeg ønsker deg virkelig alt godt her i livet  💚 Mi godeste venninne 😍

Du feller tårer værre enn meg du 😅🩷

 

🌼🌼🌼

Familien til gutta mine 💕

For en fantastisk gjeng !

Jeg er så stolt og takknemlig  😃

Jeg vet at mine to aldri står alene

 

En tur til Oslo å møte fortiden og fremtiden

Nåtiden står litt stille

Stille

Så kommer Daniels Joik

 

 

Den fyller rommet – bestemor Agnes er der – i rommet, og tar imot.

 

Tusen takk Thomas – du laget det så vakkert til ❤ Verdigt

 

Tusen takk Robert og Patrick 🥰

Tusen takk alle

 

Tusen takk 🌹

 

Så glad jeg kom, var med, og fikk gi og motta alle gode klemmer og håndtrykk 🌼

 

Familie ❤ venner

Stolt!

Så reiser jeg hjem til mitt, og livet fortsetter sin vante gang…. men noe har stoppet opp.. noe er ikke mer… og det er rart. Det er trist men samtidig godt. Sorgen og savnet ligger der ytterst og vipper

Det er ikke min sorg som er tyngst Det er gutta som har mista sin far, og søsken og familie og venner ellers, som har mistet en av sine,  sin sorg, som er tyngst å bære

❤❤❤

Mye til ettertanke  – men arven er her og lever videre

Så godt å være sammen med dere

Sheida og Robert 😊 og katten Oliver 🐈

Tusen takk!

Så mye å være takknemlig for nå 🙏

 

Må vi alle stå oss godt i framtiden som kommer oss i møte

🌹

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = Fotavtrykket

Plass nr. 58 = Lassel

Plass nr. 86 = Hegeslillerom

 

#tankespinninnidagen

8 kommentarer

Siste innlegg