Tankespinn inni dagen..

 

 

God morgen Norge!

 

Korona sniker seg innpÄ oss

Nedstengninger i Ålesund

Jeg skulle besþke venninna mi i Ålesund i morgen, men de er i “ventekarantene” inntil videre.
Det frister ikke heller, Ă„ dra til “byen” nĂ„r ting er usikre

Men nĂ„ er det “mindre” smitte over hele lista
 og kanskje er det pĂ„ vei Ă„ snu??
Satser pĂ„ det 🙂
NÅ trenger vi noe positivt.
NĂ„r Astra Zeneca gir blandede fĂžlelser
..
Jaja
 jeg er halv-vaksinert og kanskje er det nok?
Vi fÄr se
.

 

 

 

Plass nr. 50  =  HOBBYOKONOMEN

 

 

Plass nr. 71  =  OUTDOORKIDS

 

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

#bloggeretopphundre #plassnummer50  #topplisten #plassnummer71  #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere #blogg #tankespinninnidagen

8 kommentarer
    1. god morgen ,jeg viste ikke att Ålesund er nedstengt nĂ„ ,vi fĂ„r virkelig hĂ„pe dette snur snart ja ,har du fĂ„tt en dose med ASTRA ? uff den er no litt skummel nĂ„r en hĂžrer om dĂždsfallene ,men du har tĂ„lt fĂžrste dose godt du da

      1. Ja jeg tenker det er tilfeldig dette med dĂždsfallene…. og at muligens sĂ„ lĂ„ det noe i kroppen hos de som nĂ„ har gĂ„tt bort, og det kanskje hadde skjedd uansett… mange mange tusen har fĂ„tt denne vaksinen og har tĂ„lt den godt… vi fĂ„r se hva som skjer fremover 🙂 Jeg er glad jeg er vaksinert iallefall 😀

    2. Ja, den sniker seg innpĂ„ rundt omkring – jeg skulle sĂ„ Ăžnske det lĂžsna! Det er sĂ„ rart Ă„ “vĂŠre helt stengt ned” sĂ„nn som vi er nĂ„…. lite som er morsomt lissom….:! SĂ„ var det den vaksina da… hmmm…. vanskelig Ă„ vite hva som er rett nĂ„! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg